SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nortel zmienia wizerunek i rozpoczyna globalną promocję

Firma rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem "This is the Way. This is Nortel" ("Jest Sposób. Nortel")

Firma Nortel - kanadyjski producent i dostawca rozwiązań sieciowych - rozpoczęła globalną promocję marki. Celem działań komunikacyjnych jest zmiana wizerunku firmy oraz formy jej kontaktów z mediami i klientami. Promocja przebiegać będzie pod hasłem "This is the Way. This is Nortel" ("Jest sposób. Nortel"), a pierwszym krokiem podjętym w ramach tej inicjatywy jest rozpoczęta właśnie globalna kampania reklamowa. Głównym przesłaniem kampanii jest informacja, że firma Nortel zapewnia możliwość szybkiej, niezawodnej i w pełni bezpiecznej komunikacji tak niezwykle istotnej we współczesnym biznesie.

"Marketing jest dla nas obszarem strategicznym, który może mieć decydujący wpływ na tempo rozwoju firmy. Nowa kampania ma nam pomóc w dotarciu do obecnych i potencjalnych klientów z informacją, jakie korzyści możemy im zaoferować, w jaki sposób możemy wspierać przedsiębiorstwa w zakresie komunikacji i jak przełoży się to na ich działalność biznesową." - powiedział Bill Owens, prezes i dyrektor generalny firmy Nortel.

Nortel zdecydował się na zmianę ogólnego wizerunku firmy, przenosząc punkt ciężkości z samych "sieci" na prezentowanie konkretnych zastosowań rozwiązań sieciowych.  Kampania reklamowa kierowana do dyrektorów generalnych, finansowych oraz dyrektorów ds. informatycznych przedstawia firmę Nortel jako synonim dużych możliwości, zaufania i bezpieczeństwa, firmę oferującą rozwiązania na których skuteczność zawsze można liczyć. W kampanii  wykorzystano główne media biznesowe i informacyjne na całym świecie, w tym reklamy telewizyjne, w których  Nortel pojawia się po raz pierwszy od 2001 r.

"Rozpoczynając tę bardzo intensywną promocję, chcemy w obrazowy sposób pokazać jakie korzyści oferujemy naszym klientom na całym świecie. Tak powstał pomysł pokazania w liczbach przykładowych efektów konkretnych zastosowań naszych rozwiązań - stwierdził Clent Richardson, dyrektor firmy Nortel ds. marketingu. - Efekty te mogą dotyczyć różnych obszarów - instytucji finansowej obsługującej miliardy transakcji, władz miasta zwiększających jego atrakcyjność dzięki zapewnieniu jak najszerszego bezprzewodowego dostępu do Internetu czy też instytucji oświatowej zyskującej przewagę nad konkurencją dzięki udostępnieniu najnowocześniejszej technologii pozwalającej na podwyższenie poziomu nauczania".

Nową strategię kreatywną i kampanię reklamową firmy Nortel opracowała agencja The Richards Group, zajmująca się promocją marek. Kampania będzie przebiegać pod hasłem: "This is the Way. This is Nortel" ("Jest sposób. Nortel"). Przygotowany w ramach promocji telewizyjny spot reklamowy zawiera migawki ukazujące parkiet giełdy papierów wartościowych w trakcie sesji, siedziby największych korporacji, a następnie samych operatorów obsługujących tablice notowań w budynku giełdy. Reklamę kończy tekst wygłoszony przez lektora podkreślający globalne możliwości firmy Nortel: "…dzięki tej właśnie firmie setki milionów ludzi, firmy z listy Fortune 500 oraz instytucje rządowe na całym świecie mogą ufać niezawodności i bezpieczeństwu swoich sieci".

"Rozwiązania firmy Nortel stanowią trzon najważniejszych globalnych sieci komunikacyjnych. Z usług świadczonych z wykorzystaniem bezprzewodowych sieci firmy Nortel korzystają wielkie organizacje - począwszy od największych giełd papierów wartościowych - oraz setki milionów użytkowników indywidualnych na całym świecie" - powiedział Stan Richards, szef The Richards Group.

Reklama drukowana odwołuje się do tych samych komunikatów, wskazując wszystkie miejsca, w których można znaleźć rozwiązania firmy Nortel. Wykorzystano w tym celu prosty, ale bardzo sugestywny tekst: "W ten właśnie sposób podróżuje po świecie 600 mln ludzi. Rozwiązania firmy Nortel można znaleźć w każdej z 20 największych linii lotniczych na świecie".

"Zawsze zdawaliśmy sobie sprawę z siły tkwiącej w marce Nortel oraz z korzyści z wdrożenia rozwiązań tego producenta. Przedsiębiorstwa wybierają sprzęt Nortela w celu obniżenia kosztów eksploatacji sieci, budowy nowej infrastruktury, dostosowania się do zmian zachodzących na rynku, utrzymania całodobowej łączności z partnerami i klientami z całego świata czyli, ogólnie mówiąc, w celu zdobycia przewagi nad konkurencją" - stwierdził David McLaren, prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Użytkowników Sieci Nortel (Nortel Networks Users Association), niezależnego od firmy Nortel. - "Członkowie naszego Stowarzyszenia osiągnęli sukces właśnie dzięki Nortelowi i cieszy mnie, że firma zamierza ogłosić to publicznie".

W nadchodzących miesiącach firma Nortel będzie nadal prowadziła intensywne działania marketingowe w celu pozyskania nowych klientów oraz wskazania im korzyści, jakie rozwiązania firmy Nortel mogą przynieść ich przedsiębiorstwom.

Dołącz do dyskusji: Nortel zmienia wizerunek i rozpoczyna globalną promocję

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl