Novo Nordisk z kampanią „Otyłość kontra zdrowie"

Koncern farmaceutyczny Novo Nordisk rozpoczął kolejną odsłonę kampanii edukacyjnej „Otyłość kontra zdrowie". Jej realizację ponownie powierzono agencji LoveBrands Relations.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Novo Nordisk z kampanią „Otyłość kontra zdrowie"

W ramach współpracy, LoveBrands Relations odpowiedzialne jest za strategię, media relations, influencer marketing, PR ekspercki, stworzenie strony internetowej oraz organizację konferencji prasowej rozpoczynającej kampanię.

Projekt po stronie LB Relations prowadzi Katarzyna Miklaszewska, communications expert oraz Dominika Kaczyńska, junior communications consultant.

- Naszym celem przy kampanii „Otyłość kontra zdrowie” jest zwiększanie świadomości o zagrożeniach wynikających z otyłości, ale także szerzenie wiedzy o wszelkich możliwych terapiach i rozwiązaniach - mówi Dorota Bieniek-Kaska, prezes LoveBrands Relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej