Nowa agencja komunikacji na rynku. Założyły ją Anna Goławska i Paulina Stępień

Na rynek wchodzi nowa agencja komunikacji, która zajmuje się kompleksową obsługą firm, polityków, przedstawicieli show biznesu i kadry zarządzającej. AP Communication została założona przez Annę Goławską i Paulinę Stępień. Obie posiadają ponad 14-letnie doświadczenie na rynku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowa agencja komunikacji na rynku. Założyły ją Anna Goławska i Paulina Stępień
Paulina Stępień, Anna Goławska

- Naszym celem nie jest zbudowanie stereotypowego wizerunku marki, czy eksperta. Na początku zadajemy pytania – kim jesteś, jakie są Twoje wartości? Badamy obszary, w których czuje się pewnie, które nie są „jego”, a w których potrzebuje wsparcia. Zależy nam na promowaniu autentyczności, bo jest na nią naprawdę sporo przestrzeni w świecie biznesu - mówi Anna Goławska. - Oprócz klasycznych działań PR-owych, czy marketingowych nasi klienci korzystają także ze wsparcia coachów biznesowych, stylistów, czy nawet dietetyków w ramach zasady zdrowe ciało równa się zdrowy biznes. Patrzymy holistycznie, bo ponad 14 lat doświadczenia pokazało nam, że wszystkie te elementy składają się na wizerunek.

Większa elastyczność w realizacji działań

AP Communication ma podchodzić do obszarów PR-owych i marketingowych holistycznie, korzystając z komplementarnych kompetencji swoich założycielek. – Współpracujemy na zasadzie przenikania się naszych specjalizacji, bo tego wymaga nowoczesne podejście do budowania wizerunku – mówi Paulina Stępień – Każda osoba, która z nami współpracuje, jest inna, a my dostosowujemy nasze działania w sposób indywidualny, tworząc strategię w pełni dopasowaną do osobowości i potrzeb klienta. Nie działamy według utartych schematów. Nie oferujemy „gotowców”, czy sztywnych pakietów. Uważamy, że czas na większą elastyczność agencji w realizacji celów klienta - dodaje. 

Anna Goławska była pomysłodawczynią ogólnopolskiej akcji charytatywnej „Przedsiębiorcze dla przedsiębiorczych”, a przez wiele lat związana także z redakcją Businesswoman&Life. W trakcie swojej kariery z ramienia agencji, z którymi współpracowała odpowiadała za działania dla marek polskich, jak i zagranicznych np. Ezviz, Allegro, Bolix, czy GDATA. Obecnie związana również ze spółką Contec, w której odpowiada za dział komunikacji i marketingu, realizując działania na rynku polskim i zagranicznych. 

Paulina Stępień na początku swojej kariery zawodowej pracowała w dziennikarstwie. Zaczynała w łódzkim, komercyjnym radiu, by później przejść do Polskiego Radia. Pracowała w branży eventowej, była również związana z Uniwersytetem Medycznym w Łodzi, gdzie dbała o kwestie promocyjne, a także z agencją Linkleaders – dbając o komunikację międzynarodowego przedsiębiorstwa budowlanego Skanska. Przez kilka lat była związana z Erasmus Student Network – ogólnoeuropejską siecią organizacji studenckich zajmującą się wspieraniem i rozwojem programów międzynarodowych wymian studenckich. Pełniła funkcję vice president w Public Relations Committee. Od 2019 pracowała dla 38 PR&Content Communication, gdzie odpowiadała za komunikację takich marek, jak Grupa Atlas, LUX MED, SM Mlekpol czy Romet. 

Agencja AP Communication zajmuje się budowaniem wizerunku marki, osobistego, a także public affairs. Do jej kompetencji należy m.in. tworzenie i realizowanie strategii, budowanie marki w social mediach, media relations, organizacja eventów, kampanie OOH, czy działania w ramach SEO i ADS. 

Wśród klientów agencji wymienić można spółkę z portfela JR Holding NOXO Energy, start up SparkyB założony przez Karinę i Michała Hertel, Kancelarię Adwokacką Olszewski&Dziarski. Agencja zajmuje się także personal brandingiem – m.in. wicedyrektora Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Oddziału Łódzkiego, polskich polityków – zarówno tych, pracujących na szczeblu ogólnopolskim w Sejmie, jak i na szczeblach lokalnych, a także personal brandingiem osób ze świata show biznesu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady