SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa akcja marketingowa Haribo

16 października rusza kolejna w tym roku akcja marketingowa firmy Haribo.

Specjalna loteria promocyjna Maoam ma skusić młodych fanów słodyczy zestawami konsol i gier Play Station 2. Szanse na otrzymanie nagrody ma każdy, kto zbierze dwa dowolne opakowania po produktach Maoam i wyśle je na wskazany adres.

„Wszystko gra z Maoam” to hasło rozpoczynającej się loterii promocyjnej organizowanej przez firmę Haribo, właściciela marki Maoam. Czas trwania loterii zaplanowano od 16 października do 30 listopada. Grupą docelową są fani żucia gum rozpuszczalnych w wieku od 7 do 12 lat.

Aby  wziąć  udział  w  loterii,  wystarczy  wysłać  pocztą  na  adres: 
HARIBO  spółka
z o.o., 00-961 Warszawa, skr. poczt. 44
dwa dowolne opakowania po produktach Maoam z kodami kreskowymi oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Dla uczestników loterii przygotowano dwadzieścia równorzędnych nagród w postaci zestawów PlayStation 2. W skład zestawu wchodzą: srebrna konsola do gier wideo PlayStation 2 oraz dwie gry -Gran Tourismo 4 i SingStar. Pierwsza zaprasza śmiałków do świata wyścigów samochodowych, zaś druga jest doskonałą propozycją dla amatorów karaoke. Gry zostały dobrane w taki sposób, aby zapewnić niezapomniane wrażenia wszystkim fanom Maoam, zarówno dziewczętom jak i chłopcom.

Kampania informująca o loterii prowadzona będzie od połowy października do połowy listopada w telewizji oraz prasie branżowej. Do udziału w losowaniu zestawów PlayStation 2 zachęcać będą spoty reklamowe Maoam, emitowane w ogólnopolskiej telewizji publicznej, stacji Polsat oraz tematycznych kanałach dziecięcych: Jetix, Cartoon Network i ZigZap Informacje o promocji znajdą się również w wybranych tytułach prasy branżowej: „Poradnik Handlowca”, „Wiadomości Handlowe”, „Życie Handlowe”, „Magazyn Handlowiec” oraz „Forum Słodko-Słone”. Regulamin i zasady udziału w loterii dostępne będą od 16 października br. na polskiej stronie internetowej www.maoam.com.

Za przygotowanie i realizację pomysłu, opracowanie zasad oraz regulaminu loterii Maoam, przygotowanie filmu reklamowego, działania promocyjne i obsługę logistyczną loterii odpowiada studio Krutowicz.com. Wybór mediów powierzono domowi mediowemu Media Group.

Dołącz do dyskusji: Nowa akcja marketingowa Haribo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl