SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Nowa generacja Radiostacji

Radiostacja - muza novej generacji

Od soboty 10 lipca 2004 roku Radiostacja   ma nowe hasło reklamowe "Muza novej generacji".

Hasło "muza novej generacji" odzwierciedla charakter  rozgłośni i mówi więcej o tym jaka jest i jaka ma być Radiostacja.

Wraz ze zmianą hasła Radiostacja  zmienia również oprawę, a nowe jingle już w najbliższą sobotę  pojawią się na antenie.

Jak twierdzi Dyrektor Programowy  Mateusz Kirstein  dzięki tym zmianom Radiostacja   będzie postrzegana jako bardziej młodzieżowa i nowoczesna.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa generacja Radiostacji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
RDSTfan
Pamiętam, że tamte zmiany w Radiostacji były wprowadzane dość chaotycznie. Najwięcej kontrowersji wzbudziła zmiana personalna na stanowisku szefa muzycznego stacji. Zmieniła się bowiem emitowana muzyka, przez którą Radiostacja stała się najzwyklejszą stacją radiową w formacie CHR, konkurującą ze stacjami sieci ESKA. A tak poza tym - kto to widział żeby zmieniać slogan i wprowadzać nowe jingle podczas wakacji?!?! I to w dodatku stacja, która rzekomo była adresowana do młodych ludzi.
8 8
odpowiedź