Nowa kampania citylightowa Nałęczowianki Sprint

18 kwietnia br. w największych miastach Polski ruszyła kampania citylightowa Nałęczowianki Sprint.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest poinformowanie o nowym, odświeżonym, dynamicznym i nowoczesnym opakowaniu o pojemności 0,75l.

Nałęczowianki Sprint to lider segmentu wód butelkowanych w opakowaniu sportowym o pojemności 0,7 – 0,77L. 

Na nowy, odświeżony, dynamiczny i nowoczesny wygląd Nałęczowianki Sprint składają się:- nowa, dynamiczna i wygodna butelka- nowy, praktyczny i higieniczny korek- nowa, atrakcyjna etykieta z odświeżonym logo Sprint

Kampania potrwa do 30 kwietnia. Nośnikami będzie 600 citylightów w 14 miastach polskich miastach: Warszawa, Poznań, Trójmiasto, Szczecin, Łódź, Kraków, Katowice (GOP), Lublin, Bydgoszcz, Kielce, Toruń i Białystok.

Projekt kreatywny przygotowała agencja Saatchi&Saatchi, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy mediaedge:cia. Działania z zakresu public relations dla marki Nałęczowianka prowadzi agencja 180° Public Relations.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu