Nowa kampania reklamowa preparatu MethodDraine Minceur

W kwietniu ruszyła nowa kampania preparatu odchudzającego MethodDraine Minceur.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W kampanię prowadzoną pod hasłem „Dzięki niemu będziesz szczupła”  zaangażowano, w roli ambasadorki, Olgę Stalinger – instruktorkę tańca nowoczesnego. Reklama jest skierowana do aktywnych osób, dbających o zdrowie oraz sylwetkę.

   

- Olga na co dzień zajmuje się tańcem. Jest niezwykle energiczną osoba, która dba nie tylko o dobrą kondycję, ale również ładny wygląd. Wspólnie z Olgą chcemy zachęcić osoby w różnym wieku do tego, aby przyjrzały się swoje wadze i jeśli zajdzie taka konieczność podjęły kroki w celu zrzucenia zbędnych kilogramów - mówi Elżbieta Jakubiak, Marketing Manager w firmie Lifetech.  Kampania reklamowa będzie realizowana w  prasie fachowej, wiodący pismach kobiecych takich jak: Cosmopolitan, Pani, Uroda, Boutique, Zdrowie, Vita,  Elle, Żyj zdrowo i aktywnie oraz stacji telewizyjnej TVN Style. Reklama pojawi się również w formie displayów  aptecznych, ulotek oraz plakatów.

  

Za stronę kreatywną kampanii odpowiada Agencja Reklamowa S4 z Krakowa. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się firma Lifetech, dystrybutor preparatu w Polsce. Działania PR dla preparatu MethodDraine Minceur są realizowane przez On Board PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię