Nowa kampania Sprite

6 marca ruszyła nowatorska kampania telewizyjna napoju gazowanego Sprite.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Bazuje ona na poprzedniej kampanii, która wspierała markę od 2005 r.

Spot reklamowy został nakręcony w Polsce i wprowadzono odniesienia do polskiej rzeczywistości oraz charakterystyczne postacie. Pomysł tegorocznej odsłony opiera się na popularnej grze na pięści. Zadanie polega na odgadnięciu, w której ręce znajduje się nakrętka Sprite. Zwycięzca staje się Sprite'm i musi wykazać się refleksem oraz pomysłowością, by szybko wymyślić oryginalny sposób pokonania swojego przeciwnika.

       

Nowa kampania marki Sprite będzie miała kilka odsłon. Nowością będzie także wykorzystanie Internetu, jako równorzędnego narzędzia komunikacji.

Spot reklamowy najpierw pojawi się w telewizji, w dwóch stacjach muzycznych, MTV i VIVA, w niepełnej, niedokończonej wersji, by chwilę potem trafić do Internetu, gdzie zostanie oddany w ręce użytkowników. Wszyscy zainteresowani będą mogli zasugerować własny finał historii i wykończyć Pragnienie. Równolegle z pojawieniem się spotu w Internecie, kampania telewizyjna zostanie rozszerzona o kolejne, tym razem masowe stacje telewizyjne: TVN, Polsat i TVN7.

      

Sprite po raz kolejny wciąga do zabawy swoich konsumentów - mówi Izabela Błaszczyk-Janicka, Brand Group Manager, odpowiedzialna za markę Sprite. - Z naszego dotychczasowego doświadczenia wiemy, że niezwykle ważna dla młodego człowieka jest możliwość współuczestnictwa w tworzeniu świata, który jest u bliski i z którym się utożsamia. Okazja taka daje mu szerokie pole do popisu i zachęca do twórczego działania.

Konkurs na najciekawsze zakończenie spotu reklamowego marki Sprite będzie odbywać się równocześnie w stacji 4Fun TV, gdzie na bieżąco w trakcie programów Parszywa 13-tka" i "Skręć coś" telewidzowie będą mogli nadsyłać swoje propozycje zakończenia spotu.

Silna kampania internetowa będzie stanowić dodatkowe wsparcie realizowanych działań. Główny nacisk położony zostanie na budowanie dużego zasięgu kampanii wśród grupy docelowej. Z tego też względu do komunikacji wybrane zostały pakiety zasięgowe skierowane do młodych ludzi.

Na pierwszym etapie (soft launch) zostaną wyselekcjonowane z obu pakietów młodzieżowych witryny o najlepszym dopasowaniu do grupy docelowej. W kolejnej fazie (mainstream) przekaz trafi do szerokiego grona odbiorców. Emisje form reklamowych uwzględnią wszystkie witryny z pakietów zasięgowych. Ponadto, sam spot reklamowy zostanie umieszczony na popularnych wśród internautów serwisach, które dają możliwość oglądania i umieszczania ciekawych filmów (youtube.com, wrzuta.pl czy smog.pl).

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały