SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania wody Piwniczanka

'Miliony lat temu natura ukryła przed nami swój najcenniejszy skarb, wodę GeoMineralną...' - tak zaczyna się wizerunkowy spot pierwszej kampanii ATL naturalnej wody mineralnej Piwniczanka.

Kreację przygotowała Agencja Reklamowa OPUS B.

- Piwniczanka jest naturalną wodą mineralną wydobywaną w znanym uzdrowisku Piwnicznej Zdroju. Z uwagi na wysoką zawartość jonów magnezowych i wapniowych jest wodą rekomendowaną przez Polskie Towarzystwo Magnezologiczne im. Prof. Juliana Aleksandrowicza. „Posiadamy naturalny produkt, który od bardzo wielu lat cieszy się szerokim uznaniem. Postanowiliśmy przedstawić nasz <<najcenniejszy skarb>> masowemu odbiorcy” – mówi Tomasz Radzik, kierownik działu sprzedaży i marketingu Piwniczanki.

„Rynek naszego Klienta jest rynkiem trudnym. Obserwujemy różnorodnie pozycjonowane marki, w kilku nie zawsze oczywistych dla konsumentów kategoriach jak: naturalne wody mineralne, wody mineralizowane, wody źródlane czy wody stołowe. Wyróżnienie produktu wymagało od nas mocnego brandingu a zarazem zdystansowania się od konkurencji. Kreację postanowiliśmy oprzeć na wyjątkowych cechach Piwniczanki. Bogata w naturalne minerały, wydobywana z głębokich złóż w Piwnicznej Zdroju woda, już tysiące lat temu sama stworzyła swoją kategorię. Do nas należało jedynie jej określenie. Tak powstało hasło kampanii: <<Piwniczanka. GeoMineralna. Woda idealna>>” – mówi Tomasz Urban, dyrektor kreatywny OPUS B.

     

„Kropla” to tytuł 15 i 30 sekundowych spotów zrealizowanych przez ITI Film Studio. Autorem zdjęć  i reżyserem jest Darek Kuc, zaś scenografii Joanna Macha.

Kampania ruszyła 19 kwietnia i potrwa 2 miesiące. Media zaplanował i zakupił Mindshare. Spoty reklamowe pojawią się w telewizjach TVP1, TVP2, TVN, Polsat. Wsparciem kampanii telewizyjnej będą reklamy w prasie: Newsweek, Przekrój, Wprost, Gala, Claudia, Olivia, Kuchnia oraz outdoor.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania wody Piwniczanka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl