Nowa kampania wody Piwniczanka

'Miliony lat temu natura ukryła przed nami swój najcenniejszy skarb, wodę GeoMineralną...' - tak zaczyna się wizerunkowy spot pierwszej kampanii ATL naturalnej wody mineralnej Piwniczanka.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kreację przygotowała Agencja Reklamowa OPUS B.

- Piwniczanka jest naturalną wodą mineralną wydobywaną w znanym uzdrowisku Piwnicznej Zdroju. Z uwagi na wysoką zawartość jonów magnezowych i wapniowych jest wodą rekomendowaną przez Polskie Towarzystwo Magnezologiczne im. Prof. Juliana Aleksandrowicza. „Posiadamy naturalny produkt, który od bardzo wielu lat cieszy się szerokim uznaniem. Postanowiliśmy przedstawić nasz <<najcenniejszy skarb>> masowemu odbiorcy” – mówi Tomasz Radzik, kierownik działu sprzedaży i marketingu Piwniczanki.

„Rynek naszego Klienta jest rynkiem trudnym. Obserwujemy różnorodnie pozycjonowane marki, w kilku nie zawsze oczywistych dla konsumentów kategoriach jak: naturalne wody mineralne, wody mineralizowane, wody źródlane czy wody stołowe. Wyróżnienie produktu wymagało od nas mocnego brandingu a zarazem zdystansowania się od konkurencji. Kreację postanowiliśmy oprzeć na wyjątkowych cechach Piwniczanki. Bogata w naturalne minerały, wydobywana z głębokich złóż w Piwnicznej Zdroju woda, już tysiące lat temu sama stworzyła swoją kategorię. Do nas należało jedynie jej określenie. Tak powstało hasło kampanii: <<Piwniczanka. GeoMineralna. Woda idealna>>” – mówi Tomasz Urban, dyrektor kreatywny OPUS B.

     

„Kropla” to tytuł 15 i 30 sekundowych spotów zrealizowanych przez ITI Film Studio. Autorem zdjęć  i reżyserem jest Darek Kuc, zaś scenografii Joanna Macha.

Kampania ruszyła 19 kwietnia i potrwa 2 miesiące. Media zaplanował i zakupił Mindshare. Spoty reklamowe pojawią się w telewizjach TVP1, TVP2, TVN, Polsat. Wsparciem kampanii telewizyjnej będą reklamy w prasie: Newsweek, Przekrój, Wprost, Gala, Claudia, Olivia, Kuchnia oraz outdoor.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu