SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa marka na rynku usług medycznych

Agencja Reklamowa Anny Turkiewicz prowadzi prace dla Zachodniopomorskiego Szpitala Specjalistycznego

Agencja Reklamowa Anny Turkiewicz prowadzi prace dla Zachodniopomorskiego Szpitala Specjalistycznego w Gryficach, które mają doprowadzić do pozyskania komercyjnych pacjentów z krajów Europy Zachodniej.

Kluczowym elementem działań było powołanie do życia nowej marki szpitala
- Medicam. Dotychczasowa nazwa miała formę typową dla publicznych placówek zdrowia w Polsce i brzmiała Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Zachodniopomorski Szpital Specjalistyczny w Gryficach.

Już na etapie wstępnych analiz było oczywiste, że zmiana nazwy i systemu identyfikacji będą warunkiem skutecznej komunikacji na rynkach zagranicznych. Dlatego też postulat modyfikacji CI stanowił jedno z fundamentalnych założeń przebudowy systemu komunikacji marketingowej szpitala.

Nowy system identyfikacji jest obecnie wdrażany. Głównym założeniem jego konstrukcji było odzwierciedlenie wizerunku specjalistycznej, godnej zaufania placówki medycznej. Stylizacja litery "M", stanowiącej logo marki, nawiązuje do linii kreślonych przez aparaturę diagnostyczną, a jej nowoczesna formę
ma komunikować takiż charakter placówki. Mocna, a zarazem lekka konstrukcja logo ma w założeniu rodzić kojarzenia ze spokojem i siłą płynącymi z profesjonalizmu i doświadczenia. Takie postrzeganie marki umacniać
ma dodatkowo odpowiedni dobór kolorystyki, bazujący na kolorze granatowym i stonowanym odcieniu błękitu. W skład kompleksowego Systemu Identyfikacji marki Medicam wchodzą m.in. system oznakowań zewnętrznych
i wewnętrznych całego obiektu szpitala, wzory strojów personelu medycznego i bielizny szpitalnej, galanteria biurowa, wzory dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej, oznakowanie środków transportu, witryna www. Kolejnym krokiem będzie kreacja komunikatów oraz przygotowanie materiałów reklamowych i informacyjnych.

Działania marketingowe zostaną w pierwszej kolejności skierowane na rynki niemiecki oraz skandynawski, a od ich efektów uzależniona jest ewentualna dalsza ekspansja.

piar.pl

Dołącz do dyskusji: Nowa marka na rynku usług medycznych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl