SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa marka The Lorenz Bahlsen Snack-World

Od połowy lipca rusza kampania reklamowa obejmująca działania ATL i BTL oraz public relations.

The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o., wprowadza na rynek nową markę "Hugo" w postaci chrupek kukurydzianych dla dzieci. Nowa marka stanowi mocne uderzenie firm Lorenz w kategorię produktów dziecięcych na rynku słonych przekąsek. Od połowy lipca rusza kampania reklamowa obejmująca działania ATL i BTL oraz public relations.
       

Od lipca startuje zintegrowana kampania reklamowa wspierająca launch nowej marki chrupek Hugo, która obejmie działania ATL i BTL oraz działania public relations. Za kompleksową obsługę nowej marki chrupek oraz koncepcję, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Through-the-line  'Peppermint'.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa marka The Lorenz Bahlsen Snack-World

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl