SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa oferta Acxiom Polska

Acxiom Polska wprowadza do swojej oferty nowy produkt umożliwiający prowadzenie ściśle targetowanych oraz efektywnych kosztowo akcji samplingowych.

„Sample Pack” to  kanał dystrybucji próbek produktów, który zapewnia klientom pełną wiedzę i kontrolę nad tym, do kogo one tak właściwie trafiają - ilu jest odbiorców, jakimi cechami się wyróżniają, w jakim czasie są doręczane do nich próbki i jaka jest ich reakcja. 

Oferta Acxiom pozwala na szczegółowe definiowanie cech grup docelowych. W związku z tym, opisywane „pudełko” może przybrać różną formę, tak by jego zawartość najlepiej odpowiadała gustom i potrzebom wyselekcjonowanych konsumentów. Przykładowo dla firm, które kierują swoje produkty do kobiet w wieku 30-45 lat, zamieszkałych w miastach o liczbie mieszkańców powyżej 100 tys., o dochodach powyżej średniej krajowej i posiadających co najwyżej dwoje dzieci, „sample pack” mógłby mieć postać zestawu premium dla pań. Wśród jego zawartości mile widziane byłyby próbki  kosmetyków, gadżetów promocyjnych pism kobiecych, produktów dietetycznych czy kuponów promocyjnych na zakup ubrań wybranych marek lub sklepów - podano w komunikacie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa oferta Acxiom Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl