Nowa stacja w sieci Eska

7 czerwca zarząd Radia Eska podpisał ósmą już umowę franchisingową.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Tym razem z Łomżyńską Agencją Informacyjną Sp. z o.o.- właścicielem Radia Plus Łomża. Na mocy tej umowy już wkrótce w woj. podlaskim na częstotliwości 88,8 MHz rozpocznie nadawanie Radio Eska Łomża. Stacja zmieni nazwę i wejdzie do sieci Eska - jako 29. rozgłośnia pod tą nazwą - po otrzymaniu zgody Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.

Dzięki zawartej umowie Radio Eska Łomża otrzyma prawo do korzystania z oferty programowej sieci Eska, serwisów informacyjnych świat-kraj, audycji sieciowych oraz wparcie promocyjne sieci. Zostanie włączone również do pakietów reklamowych sieci Eska.

Eska Łomża będzie ósmą stacją należącą do sieci Eska na mocy umowy franchisingowej. Obecnie na podobnych zasadach nadają Eski w :Szczecinku, Grudziądzu, Iławie, Rzeszowie, Przemyślu, Starachowicach i Zamościu.

Sieć Radia Eska należąca do Grupy Radiowej Time adresuje swój program o charakterze muzyczno-rozrywkowo-informacyjnym do słuchaczy w wieku 15-39 lat. Format muzyczny Eski to CHR (Contemporary Hits Radio).

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu