SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa struktura i awanse w Clear Communication Group

Agencja Clear Communication Group wprowadza nową strukturę. Martyna Sikorska, związana z firmą od 2015 roku, objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor zarządzającej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie trzy osoby awansowały na managerów projektów.

fot. materiały prasoweArticle

- Ostatnie dwa lata to nie tylko wyzwania w kontekście przemodelowania naszej dotychczasowej pracy. Był to także czas na refleksję nad tym, co dalej, na czym jako agencji nam najbardziej zależy. Jestem przekonany, że wzmocnienie zespołu zarządzającego i współpraca z Martyną jako dyrektor zarządzającą pozwoli nam większy akcent postawić na rozwój firmy – mówi Marek Gieorgica, partner zarządzający w Clear Communication Group.

Martyna Sikorska wraz z partnerami zarządzającymi Anną Nalewajk oraz Markiem Gieorgicą odpowiada za strategiczny rozwój firmy. Jednocześnie na co dzień nadzoruje  pracę zespołów projektowych i działania new biz.

Martyna Sikorska jest związana z CCG od 2015 roku. Zdobywała doświadczenie w zakresie komunikacji korporacyjnej, szczególnie sektora finansowego. Od 2017 rok koordynowała prace zespołu odpowiadającego za kompleksową obsługę PR Nationale-Nederlanden. Pełniła rolę rzecznika prasowego BGŻOptima i odpowiadała za całokształt działań media relations dla banku. Pracowała także dla takich marek jak: Alior Bank, Grupa CCC, Modivo PKP Cargo, Comperia, the Heart, czy LightBox. Wspierała firmę w przygotowywaniu ofert przetargowych oraz rozwoju usług.

Od kwietnia na managerów projektów awansowali Klaudia Rombalska, Jan Bratkowski oraz Karolina Juszczyk. To oni oraz Radosław Pupiec, który pełni tę funkcję od 2019 r., odpowiadają za codzienne zarządzanie projektami i pracą konsultantów w CCG.

- Dziś obserwujemy, że dojrzewamy jako organizacja – mamy determinację do zmiany i większą odwagę w działaniu. Nasze cele to nie tylko poszerzanie portfolio klientów i świadczonych przez nas usług - mówi Anna Nalewajk, partner zarządzająca w Clear Communication Group.

Radosław Pupiec wraz z zespołem zajmuje się kompleksową obsługą media relations, komunikacją ekspercką i kontekstową, zarządzaniem kryzysowym oraz pozycjonowaniem marek w social media. Są to projekty głównie dla branży płatniczej, finansowej i technologicznej. Obsługiwał takie marki jak: Siemens Financial Services, Haitong Bank, Fiserv Polska czy Polskie Koleje Linowe.  

Klaudia Rombalska z CCG związana jest od 2018 roku. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, szczególnie w tematyce finansów i płatności bezgotówkowych, nowych technologii oraz retail i e-commerce. Dotychczas pracowała dla takich klientów agencji, jak: Alior Bank, Blik, Future Mind, Grupa CCC, Modivo, Nationale-Nederlanden czy Warszawski Instytut Bankowości.

Jan Bratkowski w Clear Communication Group od 2020 roku. Odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe klientów szczególnie z sektora finansowego oraz branży konsultingowej. Pracuje m.in. dla Banku Millennium oraz Deloitte Polska. Wcześniej pracował jako redaktor, dziennikarz, korektor, tłumacz i copywriter, przez wiele lat związany z Polską Agencją Prasową.

Karolina Juszczyk doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. Jako konsuktant agencji investor relations Inner Value. Zaangażowana w projekty crowdfundingowe, prowadziła komunikację spółek notowanych na GPW i NewConnect, głównie w sektorze technologicznym i e-commerce. Do CCG dołączyła na początku 2022 roku. Nadzoruje działania PR dla Alior Banku, Donateo, Euvic oraz the Heart.  

Agencja Clear Communication Group działa na rynku od 2011 r. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, rynku usług profesjonalnych - finansach, nowych technologiach, retail czy e-commerce, a także komunikacji zmiany oraz komunikacji kryzysowej. Zespół CCG składa się obecnie z 16 osób.

Dołącz do dyskusji: Nowa struktura i awanse w Clear Communication Group

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
A
Jak oni robią tyle literówek w pressach klienckich, co tutaj....
odpowiedź