Nowe formaty w TVP Info

Jesienią TVP Info wprowadzi do swojej ramówki nowe programy. Wśródnich znajdzie się magazyn dla mężczyzn oraz sportowy leksykonPrzemysława Babiarza.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Od września w każdą sobotę o godz. 12:15 TVP Info będzieemitowała magazyn poradnikowo-interwencyjny "Dach nad głową",realizowany pod patronatem Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości.Program poruszy problemy, które może mieć każdy, kto ma lub chcemieć mieszkanie czy dom.

Na antenie pojawi sie także magazyn"Męska Przygoda"! , któregoautorzy skupią się na tym co ważne dla każdego mężczyzny -motoryzacji, lotnictwie, żeglarstwie, modzie i nowinkachtechnologicznych.

W każdy sobotni wieczór TVP Info wyemituje fabularyzowanydokument "Miejsca przeklęte" - opowiadający o niewyjaśnionych,sensacyjnych wypadkach związanych z niezwykłymi miejscami w Polsce:akcji specjalnej AK na dworcu we Wrocławiu czy zabójstwie ministraspraw wewnętrznych Bronisława Pierackiego 15 czerwca 1934 r. wWarszawie.

W cyklu "Mój pierwszy milion" (emisja w każdą niedzielę o 14.00)stacja zaprezentuje ojców polskiego sukcesu gospodarczego -właścicieli firm, których wartość przekracza milion dolarów. Zkolei Przemysław Babiarz przedstawi historię polskiej"codzienności" ostatnich dziesięcioleci w kontekście sportu w swoimleksykonie (emisja co dwa tygodnie od 21 września o godzinie16.00).

Kontynuowane będą także programy, które próbnie zadebiutowały naantenie TVP Info w trakcie wakacji "Pięć minut dla zdrowia" oraz"Okno na Polskę".

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS