SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe kanały Discovery w Polsce? Żurkowska: rozglądamy się za nowymi możliwościami współpracy

Discovery Networks chce poszukać kolejnych, obok platformy nc+, partnerów do uruchamiania nowych kanałów pod brandem Discovery - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Podobne rozwiązania z sukcesem funkcjonują na innych rynkach. Na pewno chcemy rozejrzeć się za nowymi możliwościami współpracy - wyjaśnia nam Dorota Żurkowska-Bytner, senior vicepresident i country manager na Polskę w Discovery Networks.

Dorota Żurkowska-Bytner, fot. Discovery NetworksArticle

W portfolio Discovery Networks znajdują się kanały takie jak: Discovery Channel, TLC, ID, Discovery Life, Discovery Science, Discovery Life, DTX, Discovery Historia i Animal Planet HD. Firma nie wyklucza uruchomienia na polskim rynku kolejnego kanału, który zasili portfolio nadawcy, lub przeprowadzenia rebrandingu już istniejącej marki.

- Takie decyzje zawsze wynikają z dokładnej analizy, przeprowadzanej wspólnie z całym regionem. Na ten moment nie mogę opowiedzieć o propozycjach, nad którymi pracujemy, ale na pewno widzimy miejsce na nowe produkty i rozwiązania skierowane do polskiego widza - zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Dorota Żurkowska-Bytner, senior vicepresident i country manager na Polskę w Discovery Networks.

Dwa lata temu, w maju 2015 roku, platforma nc+ uruchomiła we współpracy z Discovery Networks dokumentalny kanał premium Canal+ Discovery, który jest dostępny w droższym pakiecie Canal+. Stacja emituje wyprodukowane specjalnie dla niej cykle z polskimi bohaterami (m.in. z Pauliną Młynarską, Andrzejem Bargielem czy Rafałem Zawieruchą), a koncerny współpracują przy realizacji kontentu.

Obie strony są zadowolone z tej współpracy i zamierzają ją kontynuować. Discovery i nc+ wspólnie produkują kilkanaście serii dokumentalnych rocznie, w samym tylko 2017 roku powstanie ponad 100 godzin dla Canal+ Discovery. - Mamy mnóstwo nowych propozycji, które na pewno zainteresują widzów premium - zapewnia szefowa Discovery w Polsce.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, właśnie w tym kierunku Discovery Networks chce rozwijać swój biznes na polskim rynku. Koncern zamierza poszukiwać kolejnych partnerów do współpracy i uruchamiania kanałów pod brandem Discovery.

- Podobne rozwiązania z sukcesem funkcjonują na innych rynkach. Widzimy, że Polacy cenią kanały Discovery, więc nasz brand przyciąga uwagę widzów, a jednocześnie niesie ze sobą gwarancję jakości. Na pewno chcemy rozejrzeć się za nowymi możliwościami współpracy. Jest jednak za wcześnie, abym mogła coś zadeklarować - tłumaczy nam Dorota Żurkowska-Bytner.

Przypomnijmy, że pod koniec 2016 roku Discovery zainwestowało 14 mln zł w Metro, telewizję Agory.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w kwietnu br. udział Discovery Channel w rynku telewizyjnym wyniósł 0,55 proc., a TLC - 0,21 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowe kanały Discovery w Polsce? Żurkowska: rozglądamy się za nowymi możliwościami współpracy

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Mam nadzieję że już niedługo kupią pozostałe udziały w Metro TV.
odpowiedź
User
Osykosy
Te 14 mln. zł. to pieniądze wyrzucone w błoto. W ogóle ten cały MUX-8 to bieda z nędzą.
odpowiedź
User
olo
Niech kupią Metro tv, zlikwidują kolesiostwo, śmieciowki, marne płace i wprowadzą standardy jak w Discovery bo póki co to wstyd dla nich
odpowiedź
User
pavv
Pozycji programowych mają na góra 2 kanały to co oni mogą zaoferować w kolejnych kanałach? Powtórki powtórek będące powtórkami powtórek pomieszane w 50% z reklamami?
odpowiedź
User
widz premium
celowanie w widza premium to automatyczne założenie małej liczby widzów, ale spoko - wynik zrobią Złomowiskiem
odpowiedź