SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe logo i kampania Chilli ZET

Ruszyła nowa kampania reklamowa radia Chilli ZET. Zmodyfikowano także logotyp i stronę internetową stacji.

Nowe logo i kampania Chilli ZET

- Wprowadzenie nowego logotypu to kwestia uporządkowania identyfikacji wizualnej, jak również dostosowania do nowego logo marki-matki, czyli Radia ZET. Strategie obu marek pozostaną jednak niezależne - powiedziała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Radawiec, dyrektor promocji Radia ZET.

W piątek pod hasłem „Nastaw się na chill out” ruszyła kampania radia Chilli ZET. Wykorzystane zostaną w niej: outdoor, prasa i internet. Reklamy na backlightach można zobaczyć już w Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Gdyni. Rozgłośnia reklamować się będzie także w takich tytułach prasowych, jak: „Elle”, „Top Gear”, „Logo”, „Maleman”, „Fashion Magazine”, „Viva”, „Zwierciadło”, „Forbes”, „Newsweek”, „Polityka” i „Wprost”. W internecie bannery Chilli ZET będzie można spotkać w serwisach Onet.pl oraz WP.pl.

Stacja uruchomiła także zmodyfikowaną stronę internetową (chillizet.pl). Oprócz zmian wizualnych, nowością są cztery kanały muzyczne, których można słuchać on-line: Chilli ZET Rafal Bryndal Jazz Quartet (zawiera jazzowe utwory, wybrane przez Rafała Bryndala), Chilli ZET Deep (utwory lounge i chill out), Chilli ZET PL (polscy wykonawcy w wydaniu chilloutowym) oraz Chilli ZET Covers (znane utwory w chilloutowych interpretacjach).

Nowy logotyp Chilli ZET zaprojektowało Mamastudio. Za kreację kampanii reklamowej odpowiada agencja Brasil, a media zostały zaplanowane i zakupione przez Zenith Optimedia Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowe logo i kampania Chilli ZET

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
spit
Słabe to logo. Poprzednie było eleganckie. To jest jak z biedronki. To ma być premium brand? brak wizji bije :-(
8 8
odpowiedź
User
olek
ale co masz od Biedronki ? nie dość, że polskie produkty mają , rewelacyjne dania na patelnię to jeszcze jedyne 100% soki sprzedają:)
8 8
odpowiedź
User
klm
lepsze niż poprzednie, noo przynajmniej strona jest lepsza, od tamtej wiało tandetą..
8 8
odpowiedź
User
tess
Dla mnie to śliwka akurat na jesienne dni... a tak poważnie słabiutkie oj słabiutkie...
8 8
odpowiedź
User
Olek
właśnie, że nie jest bardzo ładne :) a strona super, bo na tamtej nic nie było szczególnego.
8 8
odpowiedź