Nowe logo Reserved i Reserved Kids

Firma LPP wprowadziła zmiany w znakach graficznych marek Reserved iReserved Kids. Odświeżone logotypy mają podkreślać modowy inowoczesny charakter tych brandów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W znakach graficznych marki Reserved i subbranduReserved Kids litery subtelnie wystylizowano,podkreślając ich szlachetny charakter, oraz wprowadzono między niminiewielki odstęp, co dodało im swobody i świeżości. Odświeżonelogotypy mają wyrażać modowy i nowoczesny charakter tychbrandów.

- Lifting logotypów to wynik dbałości o wizerunek i pozycjęReserved i Reserved Kids na rynku oraz sposób na dostosowanie siędo nowych oczekiwań naszych odbiorców - uzasadnia MarekMałyszko, brand manager Reserved.

Zmienione logotypy Reserved i Reserved Kidsprzygotowała warszawska agencja BNA.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję