Nowe media alternatywą reklamową dla telewizji

Amerykańskie partie polityczne coraz częściej korzystają z nowychmediów jako alternatywy dla kosztownych reklam w telewizji.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wśród Demokratów i Republikanów czołową trójkę nowych mediów zktórych korzystają, stanowią telefony komórkowe, gry wideo ikomunikatory internetowe - informuje serwis Marketing Charts,powołując się na dane firmy badawczej BIGresearch.

Ogółem Demokraci częściej korzystają z nowych mediów.Przykładowo 26,9 procenta z nich regularnie lub czasami bloguje, wporównaniu do 22,9 procenta Republikanów.

Z badania firmy BIGresearch wynika również, że w przypadkuczłonków obu partii najpopularniejszym telewizyjnym kanałemkablowym jest Discovery Channel. Republikanie wskazywali teżkolejno na The History Channel, Fox News Channel, ESPN i TNT, aDemokraci na TNT, A & E, The History Channel i TBS.

źródło: Marketing Charts

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"