Nowy smak i szata graficzna piwa Harnaś

Carlsberg Polska w ramach odświeżenia marki ulepszył smak piwa Harnaś oraz wprowadził nową szatę graficzną opakowań. Etykiety są spokojniejsze, stonowane i nowoczesne. Ich autorem jest agencja Dragon Rouge.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowy smak i szata graficzna piwa Harnaś

Marka Harnaś jest obecna na polskim rynku od ponad 15 lat. Jak podaje Carlsberg, w tym okresie zyskała bardzo stabilną pozycję i miliony wiernych konsumentów. Bohater marki Harnaś utożsamiany jest z odwagą, pewnością siebie, a przede wszystkim z pomocą innym.

Na odświeżonych etykietach postać bohatera marki została urealniona, ma wyraźniejsze rysy twarzy oraz została powiększona. Postać Harnasia umieszczona jest na tle oświetlonych słońcem polskich górskich szczytów.

Zmianie uległ również logotyp - belka z logotypem stała się prosta i statyczna. Zachowana została charakterystyczna kolorystyka Harnasia - czerwień, granat i biel. Nowe opakowania zyskały więcej lekkości i elegancji.

- Nowe opakowania Harnasia są nie tylko unowocześnieniem marki i podążają za trendami we wzornictwie opakowań, ale także budują percepcję jakości tego piwa. Chcieliśmy, aby każdy konsument, który spróbuje Harnasia, miał pewność, że trzyma w ręku dobre, solidnie uwarzone piwo. Jesteśmy przekonani, że ta zmiana zachęci nie tylko dotychczasowych, ale także nowych konsumentów do spróbowania odmienionego Harnasia - mówi Patrycja Skierska, brand manager marki.

Aktualna butelka

grafika

Poprzednia wersja

grafika

Harnaś w nowej odsłonie jest już w sprzedaży. Za kreację nowych opakowań odpowiada agencja Dragon Rouge Polska.

Marka Harnaś była ostatnio szeroko reklamowana wiosną ub.r., wtedy w reklamie pojawił się Tomasz Hajto - w związku z mundialem w Rosji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu