SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Altavia przygotowuje nowe opakowania produktów marek własnych Carrefoura

Altavia Polska pracuje nad wymianą szaty graficznej opakowań kilkunastu linii produktowych marki własnej Carrefoura zgodnie z centralnymi założeniami detalisty.

Article

Projekt dotyczy kilkunastu linii produktowych marki własnej Carrefour. Na półkach sklepowych można już spotkać nowe opakowania, a w ciągu najbliższych miesięcy trafi do nich kolejna partia. Nowy wygląd mają opakowania produktów chemii gospodarczej, wybranych słodyczy, dań gotowych, dodatków do ciast czy wolumenu z linii "Bio" (syrop z agawy, kawy czy miody).

Równolegle Altavia projektuje także nowe opakowania dla całej gamy chusteczek higienicznych marki własnej Carrefour, które dodatkowo na okres zimowy zyskają specjalną grafikę świąteczną.

Zmiany związane są m.in. z wprowadzeniem przez Carrefour w Polsce systemu SENS, czyli Uproszczonego Systemu Znakowania Żywności (fr.: Système d’Étiquetage Nutritionnel Simplifié) - sposobu przekazywania klientom informacji żywieniowych na opakowaniach.

Docelowo na wszystkich opakowaniach spożywczych produktów marki własnej Carrefour mają znaleźć się oznakowania SENS.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Altavia przygotowuje nowe opakowania produktów marek własnych Carrefoura

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl