SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Altavia przygotowuje nowe opakowania produktów marek własnych Carrefoura

Altavia Polska pracuje nad wymianą szaty graficznej opakowań kilkunastu linii produktowych marki własnej Carrefoura zgodnie z centralnymi założeniami detalisty.

Article

Projekt dotyczy kilkunastu linii produktowych marki własnej Carrefour. Na półkach sklepowych można już spotkać nowe opakowania, a w ciągu najbliższych miesięcy trafi do nich kolejna partia. Nowy wygląd mają opakowania produktów chemii gospodarczej, wybranych słodyczy, dań gotowych, dodatków do ciast czy wolumenu z linii "Bio" (syrop z agawy, kawy czy miody).

Równolegle Altavia projektuje także nowe opakowania dla całej gamy chusteczek higienicznych marki własnej Carrefour, które dodatkowo na okres zimowy zyskają specjalną grafikę świąteczną.

Zmiany związane są m.in. z wprowadzeniem przez Carrefour w Polsce systemu SENS, czyli Uproszczonego Systemu Znakowania Żywności (fr.: Système d’Étiquetage Nutritionnel Simplifié) - sposobu przekazywania klientom informacji żywieniowych na opakowaniach.

Docelowo na wszystkich opakowaniach spożywczych produktów marki własnej Carrefour mają znaleźć się oznakowania SENS.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Altavia przygotowuje nowe opakowania produktów marek własnych Carrefoura

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl