'Nowe otwarcie' Hochland

1 sierpnia rusza akcja promocyjna 'Nowe otwarcie' serków topionych w bloczku firmy Hochland skierowana do detalistów.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Celem prowadzonych działań jest zakomunikowanie konsumentom nowego, łatwiejszego sposobu otwierania opakowania serka. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja marketing services Peppermint.

Akcja „Nowe otwarcie” dla serków topionych w bloczku skierowana jest do pracowników sklepów i potrwa do końca września. Działania obejmą prawie 70 tysięcy sklepów spożywczych w całej Polsce. Celem prowadzonych działań jest zmotywowanie sprzedawców do prawidłowego eksponowania otrzymanych materiałów POS komunikujących nowy sposób otwierania opakowania produktu.

W ramach akcji agencja Peppermint przygotowała loterię dla pracowników sklepów, w której do wygrania jest 200 kart Visa Electron po 500 zł oraz 100 kuponów Sodexho Pass o wartości 100 zł. Zainteresowani zgłaszają swój udział w loterii za pośrednictwem sms lub infolinii, a następnie przez okres promocji dbają o prawidłową ekspozycję materiałów POS w swoich sklepach w trakcie promocji. Ekspozycja POS-ów będzie kontrolowana przez mystery shoppera. O akcji pracownicy sklepów zostaną poinformowani poprzez insert dołączony do dwutygodnika „Detal Dzisiaj”.

Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Peppermint, która realizuje projekt w ramach przetargu wygranego w kwietniu br.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style