Nowe pracownie UPC

UPC Polska otwiera kolejne pracownie internetowe z bezpłatnym dostępem do internetu chello

matteo
matteo
Udostępnij artykuł:

10 marca 2005 roku w Gdańsku, Warszawie i Katowicach UPC otworzyła kolejne  pracownie internetowe z bezpłatnym dostępem do szerokopasmowego internetu chello. W nowych pracowniach, mieszczących się w wybranych domach kultury, UPC zorganizuje bezpłatne kursy dla dzieci w wieku od 8-14 lat. Pracownie powstają w ramach ogólnopolskiego projektu o nazwie Tęczowy Internet, który jest częścią Tęczowej Akademii UPC - programu edukacyjnego dla dzieci.

Celem Tęczowego Internetu jest upowszechnianie dostępu do internetu, znajomości obsługi komputera i umiejętności korzystania z Sieci. W ramach projektu UPC remontuje i wyposaża pracownie w komputery oraz podłącza je do swojej usługi internetowej chello. Sale komputerowe są tworzone na terenie wybranych miejskich ośrodków kultury. Od początku projektu, czyli od jesieni 2003 roku, partnerem UPC jest Microsoft, który ofiarował pracowniom pakiety Windows Office oraz systemy operacyjne.

matteo
Autor artykułu:
matteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji