SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe rynki wideo online pod lupą comScore

Firma badawcza comScore uruchomiła swoje narzędzie badania rynku wideo online o nazwie comScore Video Metrix w Hiszpanii oraz czterech krajach Ameryki Południowej.

Nowe rynki wideo online pod lupą comScore

Tym samym do jedenastu do tej pory objętych usługą rynków (USA, Kanada, Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Australia, Chiny, Hong Kong, Japonia, Malezja, Singapur) doszło pięć kolejnych. Opróćz Hiszpanii są to Brazylia, Meksyk, Argentyna i Chile.

W październiku tego roku w każdym z tych państw klipy wideo w sieci oglądało ponad 85 proc. internautów w wieku co najmniej 15 lat. Największą ich liczbę, a także najwięcej obejrzanych filmików odnotowano w Brazylii (odpowiednio 33,3 mln i 2,9 mld), a następnie w Hiszpanii (17,9 mln i 2,8 mld), Meksyku (14,8 mln i 1,7 mld), Argentynie (11,0 mln i 948,4 mln) i Chile (6,2 mln i 536,0 mln).

Za to pod względem średniego czasu poświęconego na oglądanie klipów liderem okazała się Hiszpania (17 godz. na użytkownika), przed Meksykiem (9,7 godz.), Brazylią (8 godz.) oraz Argentyną i Chile (po 7,1 godz.).

Na wszystkich analizowanych rynkach najpopularniejszymi serwisami z klipami wideo były strony należące do Google, głównie dzięki portalowi YouTube. Na drugim miejscu w Argentynie i Chile oraz na trzecim w Meksyku był Facebook. Z kolei Microsoft miał trzecią pozycję w Brazylii i Argentynie, a Vevo było drugie w Meksyku i trzecie w Chile. Jedynym lokalnym operatorem, który wdarł się do czołówki na którymkolwiek z rynków, był Organizacoes Globo - 2. pozycja w Brazylii.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowe rynki wideo online pod lupą comScore

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl