SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowi klienci firmy Sensors

GlaxoSmithKline Pharmaceuticals i Ciba Vision dołącza do grona klientów Sensors.

Agencja public relations Sensors rozpoczęła współpracę z GlaxoSmithKline Pharmaceuticals oraz Ciba Vision. W wyniku pozyskania nowych projektów agencja wyodrębniła ze swej struktury siedmioosobowy dział pracujący wyłącznie dla firm z branży farmaceutycznej. Zarządza nim Janusz Berger, account director. W zespole powstały dwie grupy - do obsługi marek OTC i marek etycznych.

Pierwszy zespół jest prowadzony przez Elżbietę Katarzyńską (account manager, od roku w agencji) i obsługuje marki US Pharmacii (m.in. Apap, Ibuprom) oraz Ciba Vision. Drugi zespół pracuje na rzecz marek etycznych z portfolio Glaxo Pharmaceuticals i Sanofi-Aventis. Działem leków etycznych zarządza Anna Jakubowska (senior account manager, w agencji od kwietnia br.).

 - Umocnienie zespołu healthcare jest wynikiem przyjetej strategii rozwoju agencji na rok 2006 i odpowiada wyzwaniom i oczekiwaniom jakie stawia przed nami Euro RSCG Life, międzynarodowa sieć agencji specjalizujących się w obsłudze klientów farmaceutycznych, utworzona przez Euro RSCG Worldwide. W Sensors budujemy ekspertyzę, która docelowo zostanie wzbogacona o nowe, poza public relations, kompetencje komunikacyjne. Już teraz nas zespół ściśle współpracuje z konsultantami marketing services i ATL Euro RSCG – powiedziała Katarzyna Przewuska, dyrektor zarządzająca Sensors.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowi klienci firmy Sensors

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl