SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy Adres promuje swoje targi mieszkań

Pod hasłem "Otwórz się na mieszkanie w swoim mieście” wystartowała kampania reklamowa spółki Nowy Adres - organizatora Targów  Mieszkań i Domów. Akcję przygotowały dział wewnętrzny marketera, Peppermint i agencja reklamowa Hey You.

Kampania zachęca do wzięcia udziału w jesiennej edycji Targów Mieszkań i Domów. Impreza odbędzie się w kilku polskich miastach - Poznaniu, Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu i Krakowie i Łodzi. Plakaty komunikujące wydarzenie pokazują charakterystyczne punkty wymienionych miast - Farę Poznańską, Ratusz Głównego Miasta w Gdańsku, łódzki zabytkowy Ratusz Miejski, krakowski Kościół Mariacki, warszawski Pałac Kultury i Nauki czy Uniwersytet Wrocławski.

Akcja pojawi się na billboardach, w przestrzeni oraz komunikacji miejskiej, a także w radiu i kanałach digital.

Lokalne plakaty zaprojektowała agencja Peppermint. Za aktywację konsumencką i działania w kanale digital odpowiada Agencja Reklamowa Hey You! Zaś planowanie, zakup mediów i komunikacja PR należały do obowiązków wewnętrznego działu marketingu Nowego Adresu.

Koncept wizualny z kluczami towarzyszyć będzie również wiosennej edycji Targów Mieszkań i Domów 2019.

Dołącz do dyskusji: Nowy Adres promuje swoje targi mieszkań

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
annakalinak
wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/po-tym-zabojstwie-przestalem-wierzyc-w-boga-czy-to-ksieza-zabili-roberta-wojtowicza/z882hme

Od pół roku mówią, że prowadzone jest wznowione śledztwo. Mniej więcej ze skutkiem takim, że zalinkowany artykuł przestał być widoczny w wyszukiwarce google i tyle. Zanosi się, że jak od 23 lat sprawa będzie tak czy inaczej wykolejona i zamieciona.

odpowiedź