Nowy cykl w Trójce

„Biuro myśli znalezionych” - to tytuł nowego cyklu audycji publicystycznych, które będą emitowane na antenie radiowej Trójki w każdą ostatnią niedzielę miesiąca.

kl
kl
Udostępnij artykuł:

Prowadzący audycję Marcin Zaborski będzie zapraszał do studia przedstawicieli świata kultury, nauki i polityki. Tematami rozmów mają być m.in. refleksje na temat zjawisk społecznych, idei, filozofii i sporów światopoglądowych. Audycja będzie transmitowana ze Studia Muzycznego Polskiego Radia im. Agnieszki Osieckiej, a rozmówcom towarzyszyć będzie zaproszona młodzież akademicka.

Premierowa odsłona programu „Biuro myśli znalezionych” zostanie wyemitowana z najbliższą niedzielę o godzinie 12.05. Jej gościem będzie dziennikarz i filozof Krzysztof Kozłowski – były senator, minister spraw wewnętrznych i szef Urzędu Ochrony Państwa.

Marcin Zaborski jest dziennikarzem radiowej Trójki od 2000 roku. Pracuje także jako wykładowca akademicki w Instytucie Politologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Jest członkiem kolegium redakcyjnego czasopisma naukowego „Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne”, Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych oraz International Political Science Association.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych