SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy dyrektor marketingu w HBO

Maciej Kiryłło objął we wrześniu 2006 r. stanowisko Dyrektora Marketingu w HBO Polska.

Przez ostatnie 7 lat pracował w agencji reklamowej DDB, początkowo jako account director, a następnie na stanowisku zastępcy dyrektora generalnego. Pracę zawodową rozpoczął w Renault Polska w 1996 roku. Maciej Kiryłło jest absolwentem romanistyki na Uniwersytecie Warszawskim, ukończył również studia MBA w Haute Ecole de Commerce. Zainteresowania: tenis i narty. Dyrektorowi Marketingu podlegają działy marketingu i public relations HBO Polska.

Hubert Drabik, dotychczasowy Dyrektor Marketingu i Rozwoju, objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Rozwoju. Podlega mu dział sprzedaży, a także wszelkie nowe projekty, które realizowane są w HBO Polska.

Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor marketingu w HBO

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl