Nowy numer rocznika "Made in Poland" przynosi informacje dla branży IT i bankowości

Na rynku ukazał się nowy numer anglojęzycznego rocznika "Made in Poland" (Grupa Valkea Media). Skierowany jest do zagranicznych inwestorów, chcących rozwinąć biznes w Polsce. Przygotował go zespół redakcyjny magazynu "Warsaw Business Journal".

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Nowy numer rocznika "Made in Poland" przynosi informacje dla branży IT i bankowości

Redakcja rocznika skupia się na prezentacji polskiej gospodarki  przedstawicielom zagranicznych kapitałów. Pismo skierowane jest do eksporterów, importerów, przedstawicieli organizacji biznesowych, ambasad i konsulatów zagranicznych w Polsce.  Tegoroczne wydanie zawiera szczegółowe analizy wybranych sektorów, m.in.: IT, logistyki, bankowości, motoryzacyjnego, czy nieruchomości. Wydaniu publikacji towarzyszyła konferencja, skupiająca przedstawicieli instytucji samorządowych, ambasad, izb przemysłowo-handlowych, miast, sektora MŚP i eksporterów.

Rocznik „Made in Poland”  wraz z miesięcznikiem "Warsaw Business Journal" oraz rocznikami: „Book of Lists”  i „Investing in Poland”, wchodzi w skład grupy tytułów biznesowych wydawanych pod marką Warsaw Business Journal Group.

Dystrybuowany jest w sieciach sprzedaży detalicznej oraz na najważniejszych wydarzeniach gospodarczo-ekonomicznych w kraju i za granicą m.in. MIPIM, CEEQA, EXPO REAL, EFNI, Europejskim Kongresie Gospodarczym czy Forum Ekonomicznym w Krynicy. Dostępny jest poprzez wydawnictwo, w tym w prenumeracie z innymi tytułami wchodzącymi w skład grupy. Wydawca nie podaje nakładu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"