Nowy prezes ZKDP

Grzegorz Gauden został prezesem Związku Kontroli Dystrybucji Prasy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Podczas XI Zjazdu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wybrano władze organizacji na nową dwuletnią kadencję. Zgodnie ze statutem wybrano 9-osobowy zarząd składający się z pięciu przedstawicieli wydawców prasy oraz po jednym przedstawicielu kolporterów, firm prowadzących działalność reklamową, ogłoszeniodawców oraz pozostałych członków ZKDP. Do zarządu weszli:

Agnieszka Anielska (G+J Polska), Maria Juszczyk (Polskapresse), Maria Kardas (Wydawnictwo Bauer), Grzegorz Gauden (Presspublica), Robert Kijak (Agora SA), Ryszard Tracz (Ruch SA), Marek Zalejski (Studio Q), Zbigniew Gajewski (WSiP) oraz Zbigniew Rykowski (Departament Monitoringu Społecznego i Analiz Kancelarii Premiera).

Członkowie zarządu wybrali spośród siebie prezesa. Został nim Grzegorz Gauden, prezes wydawnictwa Presspublica. Zjazd ZKDP wybrał również nowy sąd koleżeński oraz komisję rewizyjną Związku. Delegaci omawiali także m.in. zasady interpretacji i wykorzystywania danych ZKDP przez wydawców. Związek Kontroli Dystrybucji Prasy powstał w roku 1994, skupia obecnie 169 wydawców, 6 kolporterów, 21 firm prowadzących działalność reklamową, 7 ogłoszeniodawców i 26 pozostałych firm. Prowadzonej przez ZKDP kontroli nakładów i dystrybucji podlega obecnie 361 tytułów prasowych (w tym 50 dzienników).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu