SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy produkt na rynku badan ekspozycji reklamowych

Firma HBK-monitoring uruchomiła badania ekspozycji marek i produktów w gazetkach promocyjnych hipermarketów i sieci handlowych ogólnobranżowych i RTV AGD.

Od października w monitoringu są gazetki 28 sklepów sieciowych. Dostępne dane zawierają m.in. nazwę producenta, marki, produktu, kategoryzację branżową, nazwę sklepu, powierzchnię reklamową (w odniesieniu do całej strony gazetki) oraz wartość reklamową ekspozycji (według metodologii własnej HBK).
 
TOP10 producentów prezentowanych w gazetkach promocyjnych hipermarketów i sieci ogólnobranżowych w październiku przedstawia się następująco:
 


Łączna powierzchniaWartość reklamowa
UNILEVER BESTFOODS12,951 124 319,69 zł
PROCTER&GAMBLE10,39916 236,99 zł
NESTLE8,62744 338,13 zł
HENKEL7,84711 029,32 zł
TESCO (marki własne)5,49474 720,00 zł
ALBERT (marki własne)5446 400,00 zł
GEANT (marki własne)4360 000,00 zł
DANONE4,08352 184,08 zł
PHILIPS3,86337 009,51 zł
MASTER FOODS3,48302 532,73 zł

(Łączna powierzchnia - łączna ilość stron w monitorowanych gazetkach)

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy produkt na rynku badan ekspozycji reklamowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl