Nowy program agencji Intendo

"Victus program partnerski" - to kolejny, duży program motywacyjny zrealizowany przez Agencję Reklamową Intendo

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Program jest skierowany do właścicieli sklepów i hurtowni z artykułami ogrodniczymi. Podstawowym celem programu, którego horyzont czasowy został określony na kilka lat, jest przede wszystkim stworzenie lojalnej grupy kontrahentów Victusa, co w perspektywie powinno zaowocować zwiększeniem sprzedaży produktów Victusa. Mechanizm funkcjonowania programu polega na zindywidualizowanym przyznawaniu punktów za realizację celów określonych w programie partnerskim Victusa. Zarówno sposób gratyfikacji jak i cele podlegają personalizacji, są dostosowane do specyfiki danego kontrahenta. Premie przyznawane są nie tylko za wzrost sprzedaży produktów Victusa, ale także za realizację takich celów jak:

- przystąpienie do programu

- rozszerzenie oferty o nowe produkty i kategorie

- wcześniejsze złożenie zamówienia niż w roku ubiegłym

- zakup produktu "promocyjnego"

Podstawą personalizacji jest wielkość ubiegłorocznej sprzedaży zrealizowana przez kontrahenta, w stosunku, do której ustalany jest indywidualnie przelicznik punktów gratyfikacyjnych, tak aby system w jednakowym stopniu motywował zarówno sklepy o małych jak i dużych obrotach.

Na potrzeby programu A. R. Intendo stworzyła system bazodaniowy umożliwiający zbieranie i przetwarzanie informacji napływających od uczestników i katalog nagród, zawierający atrakcyjne pozycje począwszy od relatywnie tanich i łatwych do zdobycia dla uczestników gadżetów, po wartościowe artykuły RTV i AGD. Uczestnicy programu otrzymali spersonalizowany pakiet zawierający segregator z katalogiem nagród i list powitalny.

Do regularnej komunikacji z uczestnikami wykorzystywane są narzędzia direct mailingu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"