Nowy wizerunek Pizza Hut w Polsce

Od kwietnia 2003 roku, w restauracjach sieci Pizza Hut w Polsce

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od kwietnia 2003 roku, w restauracjach sieci Pizza Hut w Polsce, menu poszerzyło się o nowe dania kuchni śródziemnomorskiej oraz o nową kartę win. Stopniowo modyfikowane są też stroje kelnerskie oraz wystrój restauracji. Zmiany są efektem testu przeprowadzanego w ubiegłym roku w wybranych restauracjach i odpowiedzią na potrzeby Klientów Pizza Hut.

W 2002 roku, w pięciu wybranych restauracjach sieci Pizza Hut (czterech w Warszawie i jednej we Wrocławiu), uruchomiony został program testujący nowy śródziemnomorski wizerunek marki.

Klienci Pizza Hut pozytywnie postrzegali zmiany, co wyrażali w ankietach: „Najbardziej podobało mi się rozszerzenie karty dań o przystawki i sałatki”; „Wystrój stał się bardziej przytulny”; „Zmieniona aranżacja jest ciekawsza i przyjemniejsza niż poprzednia”.

Z przeprowadzonych badań wyraźnie wynika, że wysoko oceniono nowe pozycje w menu i szerszą możliwość wyboru potraw z karty menu (46% wskazań), a także nowe stroje kelnerskie oraz kompetencje i przyjazne nastawienie załogi (odpowiednio 34 i 33% wskazań).

Dla Gości Pizza Hut bardzo ważna jest także przyjazna obsługa (27% ankietowanych), dalsze miejsca natomiast zajmują nowy wystrój restauracji i kolorystyka (20% wskazań).

„Najważniejszy był dla nas stosunek naszych Klientów do zmian i to on stanowił podstawę do podjęcia decyzji o zmianie wizerunku Pizza Hut – ocieplenie wystroju, większa niż dotychczas troska o klienta - i wprowadzeniu nowych dań na stałe do menu restauracji w całym kraju. Pizza, z której słynie na świecie Pizza Hut, pozostaje nadal wiodącym produktem marki” – mówi Jacek Trybuchowski, dyrektor Pizza Hut w Polsce.

Nowe produkty w większości bazują na tradycyjnej kuchni śródziemnomorskiej, wykorzystując różnorodność oferowaną przez ten region. Pizza Hut, która posiada swoje restauracje w wielu krajach świata, postanowiła skorzystać z najlepszych doświadczeń kulinarnych różnych rynków i wprowadzić wybrane potrawy do swojej karty menu. Wszystkie nowe propozycje dań opracowane zostały przez polski oddział specjalistów, odpowiedzialnych za rozwój nowych produktów w restauracjach. Pomysł spotkał się z dużym uznaniem Klientów sieci w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek