SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Nuda się nie uda' w imprezowej kampanii Piccolo (wideo)

Pod hasłem "Nuda się nie uda" ruszyła kampania reklamowa napoju Piccolo. Skierowana do dzieci akcja w telewizji ma charakter wizerunkowy, a w prasie promuje konkretnie zestawy imprezowe tej marki.

Rozpoczęta pod hasłem "Nuda się nie uda" kampania reklamowa napoju Piccolo obejmuje telewizję oraz prasę i internet. Animowany spot telewizyjny w formacie 3D ma charakter wizerunkowy, pokazując, jak sympatyczny bohater rozkręca szampańską imprezę dziecięcą. 30-sekundowy filmik zrealizowany przez firmę Ambra emitowany jest w stacjach ogólnopolskich (TVP, TVN i Polsat) i tematycznych kanałach dziecięcych (Jetix, Jetix Play, Zip Zap)..




Natomiast w internecie i prasie kampania promuje pod hasłami "Wystrzałowa zabawa sylwestrowa" i "Gwarancja udanego Sylwestra" wprowadzone w listopadzie zestawy specjalne tej marki: Mała Miss oraz Zestaw Imprezowy, w których oprócz napoju Piccolo znajdują się inne elementy potrzebne do organizacji dziecięcej zabawy. Akcja obejmuje czasopisma kobiece oraz lifestyle'owe oraz przygotowywany do uruchomienia we współpracy z Wirtualną Polską serwis internetowy dla dzieci z pomysłami na imprezy oraz poradami dotyczącymi wystroju wnętrza i prezentów.

Key visual kampanii i koncepcje reklamy prasowej przygotowała agencja GonnaBe. Natomiast zakupem mediów na potrzeby akcji zaplanowanej do końca grudnia zajął się dom mediowy Pan Media Western.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Nuda się nie uda' w imprezowej kampanii Piccolo (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nudziara
nuda się nie uda, nie tu
http://www.youtube.com/watch?v=Y0Z-XrkyxCw
8 8
odpowiedź