SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Nuda się nie uda' w imprezowej kampanii Piccolo (wideo)

Pod hasłem "Nuda się nie uda" ruszyła kampania reklamowa napojuPiccolo. Skierowana do dzieci akcja w telewizji ma charakterwizerunkowy, a w prasie promuje konkretnie zestawy imprezowe tejmarki.

Rozpoczęta pod hasłem "Nuda się nie uda" kampania reklamowanapoju Piccolo obejmuje telewizję oraz prasę i internet. Animowanyspot telewizyjny w formacie 3D ma charakter wizerunkowy, pokazując,jak sympatyczny bohater rozkręca szampańską imprezę dziecięcą.30-sekundowy filmik zrealizowany przez firmę Ambra emitowany jest wstacjach ogólnopolskich (TVP, TVN i Polsat) i tematycznych kanałachdziecięcych (Jetix, Jetix Play, Zip Zap)..




Natomiast w internecie i prasie kampania promuje pod hasłami"Wystrzałowa zabawa sylwestrowa" i "Gwarancja udanego Sylwestra"wprowadzone w listopadzie zestawy specjalne tej marki: Mała Missoraz Zestaw Imprezowy, w których oprócz napoju Piccolo znajdują sięinne elementy potrzebne do organizacji dziecięcej zabawy. Akcjaobejmuje czasopisma kobiece oraz lifestyle'owe oraz przygotowywanydo uruchomienia we współpracy z Wirtualną Polską serwis internetowydla dzieci z pomysłami na imprezy oraz poradami dotyczącymiwystroju wnętrza i prezentów.

Key visual kampanii i koncepcje reklamy prasowej przygotowałaagencja GonnaBe. Natomiast zakupem mediów na potrzeby akcjizaplanowanej do końca grudnia zajął się dom mediowy Pan MediaWestern.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Nuda się nie uda' w imprezowej kampanii Piccolo (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nudziara
nuda się nie uda, nie tu
http://www.youtube.com/watch?v=Y0Z-XrkyxCw
odpowiedź