NYTimes.com ma już ponad 100 tys. płacących użytkowników

W trzy tygodnie od wprowadzenia opłat za dostęp do swojego internetowego wydania, gazeta "The New York Times" sprzedała ponad 100 tys. cyfrowych subskrypcji.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wydająca gazetę firma The New York Times Company ujawniła te dane wraz z prezentacją swoich wyników finansowych za I kwartał 2011 roku.

"The New York Times" wprowadził opłaty za dostęp do swojego internetowego wydania 28 marca. W ramach nowego systemu, nie będący prenumeratorami drukowanej wersji gazety internauci odwiedzający serwis NYTimes.com, mogą miesięcznie za darmo przeczytać 20 artykułów. Po przekroczeniu tego limitu za nieograniczony dostęp do treści na witrynie trzeba zapłacić. Gazeta wprowadziła opłaty także do swoich aplikacji na smartfony i tablety, gdzie darmowa pozostała tylko sekcja "Top News" (więcej na ten temat).

Trzy opcje subskrypcji na nielimitowany miesięczny dostęp do serwisu NYTimes.com będzie kosztował od 15 do 35 dolarów, ale przez pierwsze cztery tygodnie każda z nich kosztuje tylko 99 centów (więcej na ten temat). To mogło zachęcić wielu spośród wspomnianych ponad 100 tys. użytkowników. Gdyby gazecie udało się ich zatrzymać na rok, dałoby to jej 20 milionów dolarów dodatkowego przychodu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji