SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

o2.pl rozbudowuje struktury Biura Reklamy

Nowym dyrektorem Biura Reklamy portalu o2.pl został Filip Hołowczyc.

Michał Brański, dotychczasowy dyrektor biura i członek zarządu o2.pl, nie rozstaje się z Biurem Reklamy. Będzie zajmował się rozwijaniem nowych produktów reklamowych oraz akcjami specjalnymi, łącząc te obowiązki z funkcją szefa redakcji i nowych projektów - podano w komunikacie.

- Obecne zmiany zmierzają do usprawnienia biura reklamy, pełnej jego profesjonalizacji. Filip przychodzi do nas z doświadczeniem w pracy z dużymi klientami – mówi Michał Brański. Przejście Filipa Hołowczyca do firmy poprzedziła rekrutacja dwóch nowych pracowników biura, tak aby w chwili rozpoczęcia przez niego pracy miał on gotowy zespół.

W modelu działań o2.pl jest duży potencjał, który polega na tworzeniu mocnych “wysp” w różnorodnych segmentach rynku, adresowanych do szerokiego spektrum odbiorców - od młodzieżowego aż po dojrzałego i wyrobionego czytelnika. Tym sposobem skuteczniej sprzedawać reklamę w dobrze sprofilowanych serwisach – mówi Filip Hołowczyc. Spore nadzieje wiążemy zarówno z nowymi serwisami społecznościowymi, jak Wrzuta.pl, jak i z gałęzią “premium” serwisów – czyli LuxLux.pl, Snobka.pl i Pardon.pl.

Fillip Hołowczyc od 2005 roku pracował na stanowisku Internet Advertising Manager w ClickAd Sp. z o.o. i OMD Poland. Obsługiwał m.in. firmy: Polska Telefonia Cyfrowa,Nissan, bwin, Polbank, Johnson&Johnson. Wcześniej przez 2 lata pracował w MediaCom Warszawa jako Interactive Media Planner/Buyer. Obsługiwał: Procter&Gamble, Electronic Arts, Panasonic. Filip Hołowczyc jest absolwentem SGH, na kierunku Zarządzanie i Marketing.

Zastępcą dyrektora biura została Marta Jończyk. Pracę w portalu rozpoczęła w 2003 na stanowisku Account Manager, następnie Senior Account Manager. Wcześniej asystentka w dziale Marketing & Business Development Ernst & Young, a przedtem przebywała na rocznym rządowym stypendium w Danii. Marta Jończyk jest absolwentką Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Portal internetowy o2.pl, założony w 1999 roku przez trzech studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, jest dziś jednym z najczęściej odwiedzanych miejsc w polskim Internecie (4. miejsce).

Dołącz do dyskusji: o2.pl rozbudowuje struktury Biura Reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl