SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

o2 zawiesza serwis zakupów grupowych. „Myślimy, jak przemodelować ten biznes”

Od wczoraj nie działa Ruszaj.pl, serwis zakupów grupowych uruchomiony w połowie maja br. przez Grupę o2.pl. Strona nie została zamknięta definitywnie.

o2 zawiesza serwis zakupów grupowych. „Myślimy, jak przemodelować ten biznes”

Obecnie po wybraniu w przeglądarce adresu Ruszaj.pl użytkownicy są przekierowywani na inną stronę Grupy o2.pl - Snobka.pl. Ruszaj.pl został uruchomiony w połowie maja, a w czerwcu odwiedziło go prawie 50 tys. użytkowników, wykonując ponad 130 tys. odsłon (dane z Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe wyniki kategorii e-commerce).

Przedstawiciele o2.pl potwierdzają, że serwis został zamknięty, ale nie definitywnie, tylko na czas nieokreślony. Nieoficjalnie przyznają, że będą się teraz zastanawiać, jak przemodelować ten biznes, żeby był bardziej efektywny.

Przypomnijmy, że przed kilkoma dniami swój serwis zakupów grupowych - Okazje.rp.pl - uruchomiła Presspublica (więcej na ten temat). W lipcu Ringier Axel Springer Polska udostępnił KlubOkazji.pl (więcej o tej stronie), a w czerwcu Agora ruszyła z HappyDay.pl (więcej o tym serwisie). Do uruchomienia takiej strony przygotowuje się też Onet (więcej o tych planach).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: o2 zawiesza serwis zakupów grupowych. „Myślimy, jak przemodelować ten biznes”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
kolejna klapa od o2.pl
8 8
odpowiedź
User
żądło
@ekspert zgadzam się! Powiem inaczej, te wszystkie zakupy grupowe od wydawnictw po kolei padają. Tylko Polskapresse która wykupiła część udziału Grupera na tym nie straciła, a wręcz zarabia. Tylko ten serwis się liczy!
8 8
odpowiedź
User
zakupowicz
jeszcz jest taki seriws jak www.sweetdeal.pl i też o ile wiem , gazety się nim zajmują, i źle to nie wygląda, a jak się tego narodzi wiele to dobrze dla nas:) to będzie w czym przebierać:)
8 8
odpowiedź
User
czlowiekowy
Serwisów jest dużo, kwestia otwartą jest to, czy ich istnienie odbywa sie rzeczywiscie z korzyscią dla klientów - wprowadzenie nowych rozwiazan itp. Ciagle jest tego malo na rynku (niestety). Jak na razie to tylko fastdeal czyms sie wyroznia - live shopping. A gdzie reszta obecnie juz prawie 80 firm? Bo czy za innowacje mozna uznać oferowanie usług tylko z jednego miasta? Moim zdaniem nie!
8 8
odpowiedź
User
michalek33
Live shopping ma jeszcze frupi, są też zakupy grupowe dla firm
8 8
odpowiedź