Octy i musztardy Octim po rebrandingu

Firma Octim zakończyła proces rebrandingu swoich dwóch kluczowych grup produktów - octów i musztard. Za projekt odpowiada agencja Brandy Design.

km
km
Udostępnij artykuł:
Octy i musztardy Octim po rebrandingu

Rebranding octów i musztard to pierwszy etap zmian związanych z wprowadzeniem całościowego nowego wizerunku firmy Octim z Olsztynka, producenta octów, musztard i ketchupów, który obejmuje odświeżenie logo oraz wprowadzenie nowych etykiet produktów.

Odświeżony wizerunek Octim ma podkreślać tradycyjny proces produkcji z wykorzystaniem receptur przekazywanych na Warmii i Mazurach od pokoleń oraz najwyższą jakość produktów.

grafika

Działania wizerunkowe to efekt zmian w handlu spółki Octim, które są wdrażane od 2015 r. W celu intensyfikacji działań w mediach pod koniec minionego roku nawiązano współpracę z agencją public relations Wordsmith PR z Olsztyna, natomiast o rozwój innowacji i nowych produktów ma zadbać dział badań i rozwoju.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję