"Odetchnij" - namawia so!flow w nowej kampanii

Marka so!flow by Vis Plantis uruchomiła kampanię „Odetchnij”, skierowaną do kobiet prowadzących aktywny tryb życia, stawiając czoła wyzwaniom codzienności. Projekt ma na celu podkreślenie, jak ważne jest odnalezienie balansu między obowiązkami a chwilami relaksu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Odetchnij" - namawia so!flow w nowej kampanii

„Odetchnij” to efekt półrocznej, intensywnej pracy całego zespołu so!flow, której celem było stworzenie projektu wyróżniającego się zarówno pod względem komunikacji, jak i wartości, jakie on niesie. Koncepcja kampanii została oparta na wnioskach z licencjonowanego badania TGI (Target Group Index) od Kantar, przeprowadzonego przy współpracy z agencją PromoTraffic. Pozwoliło ono przyjrzeć się bliżej potrzebom współczesnych kobiet, które w znacznej większości czują presję codziennych obowiązków oraz przyznają, że nie mają czasu na odpoczynek w ciągu dnia. Jak się okazuje, często rezygnują one z czasu dla siebie, co w dłuższej perspektywie prowadzi do zmęczenia i utraty równowagi psychofizycznej.

– Na podstawie uzyskanych wniosków, świadomie zdecydowaliśmy się na kampanię skierowaną do kobiet poszukujących balansu, a jej głównym medium stał się digital. W erze cyfrowej komunikacja online pozwala na szybki i skuteczny przekaz. Dzięki temu mogliśmy dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza tych, którzy codziennie korzystają z internetu, poszukując inspiracji i chwili wytchnienia. Kampania „Odetchnij” zachęca do refleksji nad codziennymi rytuałami i promuje odnajdywanie małych momentów relaksu, które są nie tylko przyjemnością, ale i potrzebą w zabieganym świecie. Cieszymy się, że możemy podzielić się tą ideą z innymi i przypominać, jak ważne są chwile na zatrzymanie się i oddech. Przekaz naszej kampanii ma inspirować kobiety do zadbania o siebie w najprostszy, codzienny sposób – podkreśla Dominika Salachna, brand manager marki so!flow.

Kampania „Odetchnij” pokazuje, że drobne przyjemności często są na wyciągnięcie ręki. Dbając o siebie, tworzymy jednocześnie lepszą wersję własnej osoby, co przekłada się na naszą relację z otoczeniem – bo każdy zasługuje na oddech w codzienności.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero