SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Odkrywaj świat...'

19 września ruszyła kampania linii lotniczych Lufthansa.

Celem kampanii jest poinformowanie o nowych cenach biletów do wybranych miast. Działania są prowadzone w Internecie i w radiu.

W kampanii internetowej wykorzystane zostały portale Onet i Interia, na których emitowane są toplayery oraz komunikator Gadu-gadu - banner w okienku rozmowy.
Kampania w radiu prowadzona jest na antenie czterech stacji: RMF FM, Zet, Trójka, WAWA.

Media zaplanował i kupił dom mediowy MindShare, wraz ze specjalistycznym działem zajmujący się komunikacją one-to-one - mOne.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Odkrywaj świat...'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl