Odkurzacz w roli głównej akcji „Made to be re-made" Stena Recycling i Electrolux

Właśnie ruszyła międzynarodowa, wspólna kampania firm Electrolux i Stena Recycling, w której bohaterem jest odkurzacz, w całości wyprodukowany z przetworzonego plastiku i ponownie wykorzystanych komponentów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Odkurzacz w roli głównej akcji „Made to be re-made" Stena Recycling i Electrolux

Co roku na świecie produkowanych jest ponad 400 milionów ton plastiku, jednak mniej niż 12 proc. tego materiału pochodzi z odzysku. Dlatego Stena Recycling we współpracy z producentem sprzętu AGD Electrolux w Szwecji postawiła sobie za cel stworzenia odkurzacza „Made to be re-made” – produktu nadającego się do recyklingu, wyprodukowanego w 100% z przetworzonego plastiku i ponownie wykorzystanych komponentów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/electrolux-pure-q9-odkurzacz-bezprzewodowy-promocja-cena-opinie ##

Stena Recycling i Electrolux stworzyli odkurzacz z recyklingu

Nowa kampania obu marek opowiada o rezultatach tego projektu, podkreśla znaczenie współpracy i komunikuje, że projektowanie, produkcję i recykling należy traktować jako jeden zintegrowany proces, a nie oddzielne etapy.

- „Made to be re-made” to trzecia kampania z naszej serii „Re-made”. Poprzednie prowadziliśmy wspólnie z SKF oraz Volvo Cars. Główną ideą tej serii jest pokazanie, w jaki sposób wspólnie z naszymi partnerami, tworzymy cyrkularny obieg materiałów a tym samym przyczyniamy się do rozwoju zrównoważonego biznesu. Prezentujemy także rozwój współpracy z naszymi partnerami, która może stać się wzorem do naśladowania dla innych firm - mówi Aleksandra Surdykowska, PR i marketing manager Stena Recycling.

Dzięki współpracy ze szwedzką firmą Electrolux Stena Recycling udało się stworzyć odkurzacz, który jest wykonany w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu suszarek do włosów, komputerów i innych odkurzaczy. Obecnie jest to prototyp, którego produkcję zainicjowano podczas zeszłorocznej Circular Initiative – areny współpracy przedsiębiorstw i środowisk akademickich w Szwecji na rzecz ekonomii cyrkularnej.

Kampania „Made to be re-made” jest realizowana na czterech skandynawskich rynkach oraz w Polsce. Będzie prowadzona zarówno w mediach tradycyjnych jak i digitalowych, obejmuje krótkie filmy reklamowe, wywiady, bannery i reklamy prasowe oraz komunikację w social mediach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek