SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa Discovery Media Polska

23 września Discovery Media Polska rozpoczęło dwumiesięczną kampanię autopromocyjną, która objęła prasę i internetowe serwisy branżowe. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Front Design.

Discovery Media Polska to marka stworzona w ramach Discovery Polska do prowadzenia sprzedaży czasu reklamowego kanałów telewizyjnych. Discovery Media Polska prowadzi sprzedaż czasu reklamowego stacji z własnego portfolio: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Civilisation oraz dla Cartoon Network.

Głównym celem kampanii jest zwrócenie uwagi klientów na podejście Discovery Media Polska, w tym zwłaszcza na elastyczność prowadzonych działań. Oferty tworzone są indywidualnie do konkretnych potrzeb i oczekiwań klientów, a wszystkie kanały z obsługiwanego portfolio dają wspaniałe możliwości kreatywnego i skutecznego dotarcia do grupy docelowej.

<<Claim kampanii brzmi "Elastyczna w całej rozciągłości", doskonale obrazując możliwości, jakie daje współpraca z Discovery Media Polska" - komentuje Dyrektor Kreatywny Front Design, Łukasz Napora.

Media zaplanowały domy mediowe Guideline i Mindshare Interaction. Mindshare Interaction odpowiada także za skład i przygotowanie do emisji kreacji internetowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ofensywa Discovery Media Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl