SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa firmy House

Firma Artman SA, właściciel marki House prowadzi już działania przygotowujące kreację i strategię komunikacji na sezon jesień - zima 2005

Wyjściowym elementem prowadzonych działań jest przetarg, do którego zaproszono wytypowane wcześniej przez Dział Marketingu agencje.

Oprócz wspomnianych agencji pracownicy działu marketingu spółki prowadzą także rozmowy z freelancerami i fotografami.

W komunikacji zewnętrznej marki zostaną wykorzystane różne kanały dystrybucji informacji. Podstawą będę dotychczas wykorzystywane w kampaniach media, choć nie wyklucza się użycia nowych środków dotarcia do klientów House. Przetarg zostanie rozstrzygnięty w czerwcu.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa firmy House

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl