SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa Karmi

3 kwietnia ruszyła telewizyjna kampania reklamowa, przygotowana dla dwóch nowych produktów Karmi: Karmi Lamai i Karmi Selua.

Autorem kreacji filmu jest agencja Saatchi & Saatchi. Spoty 30’ i 15’ emitowane będą na antenach stacji telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim – TVP1, TVP2, TVN, TVN Style, Polsat, TVN7, TV4 oraz wielu stacjach tematycznych, między innymi Romantica, Hallmark, Ale Kino i Animal Planet.

 Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction.

Kampanię telewizyjną wspierają intensywne działania konsumenckie w punktach sprzedaży. Na obszarze całej Polski rozpoczęły się akcje degustacyjne nowych smaków Karmi pod nazwą „Karmi-lanie”. Specjalnie przygotowane stoiska degustacyjne na terenie sieci handlowych i wybranych sklepów detalicznych, wystrojem i kolorystyką podkreślające charakter obu produktów, zachęcają do zakupu nowości Karmi.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa Karmi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl