SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa programowa MTV Networks Polska

MTV Networks Polska stawia tej wiosny na polskie produkcje. W MTVPolska zobaczymy domy znanych osób, w Vivie program raperów z GrupyOperacyjnej "Fristajlo" a w VH1 pierwszy w Polsce program o latach90-tych.

Ofensywa programowa MTV Networks Polska

"MTV Cribs" na MTV zaprosi widzów do domów takich gwiazd, jakMariusz Pudzianowski, Michał Wiśniewski czy Natalia Kukulska.Program wsparła kampania reklamowa o zasięgu ogólnopolskim.

W programie "Pimp My Room" stacja "odpicuje" pokoje widzówzgodnie z ich upodobaniami. W "Pogromcach rekordów" pięciorośmiałków będzie bić światowe rekordy np. w rzucaniu pizzą naodległość. Jedną z uczestniczek będzie prezenterka stacji,Katarzyna Burzyńska. Późną wiosną wśród nowości programowych pojawisię kolejna edycja programu "Re-kreacje", a w maju w ramówce stacjikreskówka "Rick i Steve - najszczęśliwsi geje pod słońcem".

Jeszcze w kwietniu Viva Polska wprowadzi do ramówki takienowości, jak "Fristajlo" czy "Hot or Not". Pierwsza propozycja toautorski program raperów z Grupy Operacyjnej, którzy sparodiująm.in. Michała Wiśniewskiego, serial "M jak miłość" czy telezakupyMango. Jurorzy programu "Hot or Not", w tym piosenkarka KatarzynaKlich, przesłuchają setki kandydatów, aby wybrać dwóch przyszłychprezenterów Vivy. Kolejne nowości Vivy to dwie listy przebojów -"Top 10 PL", czyli największe hity z Polski oraz "Girls Chart",utwory, które najbardziej lubią dziewczyny.

Prezenterka VH1 Małgorzata Halber zaprosi widzów w podróż polatach 90. w premierowym programie "90/godz.". Widzowie usłyszą wnim o najważniejszych wydarzeniach muzycznych, modowych i filmowychtamtej dekady. Dla fanów mody VH1 Polska przygotowało kolejneodcinki programu "New Look", gdzie Joanna Horodyńska wybierzenajbardziej wystylizowaną uczestniczkę konkursu modowego. W ramówceteż "Pop lista", czyli codzienne notowanie, w którym prezentowanebędą hity ostatnich tygodni w wykonaniu gwiazd muzyki pop.

Pierwszą z premier Comedy Central jest nie pokazywany jeszcze wPolsce serial komediowy z udziałem Pameli Anderson "Oczytana"(Stacked - org.). Grana przez nią bohaterka jest znudzona życiempełnym imprez i z powodzeniem stara się o pracę w małej księgarni.Kolejną propozycją dla wielbicieli seriali jest "Biuro" (TheOffice). Jego twórcy zapraszają widzów do biurowego labiryntu, poktórym codziennie poruszają się pracownicy pewnej firmy wPensylwanii. W maju pojawi się brytyjski komediodramat "Teachers",opowiadający o prywatnym i zawodowym życiu młodych nauczycieliszkoły średniej. Serial nominowany był do nagród BAFTA, BritishComedy Awards oraz Royal Television Society.

"Comedy Central największe jaja w telewizji" - z takim hasłem 1kwietnia wystartowała sześciotygodniowa kampania reklamowa stacji owartości 1 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ofensywa programowa MTV Networks Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl