SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa reklamowa firmy Wittchen

Agencja Reklamowa Ad Ants przygotowała dla firmy Wittchen kampanię reklamową na sezon jesienno-zimowy 2005/2006.

"Budując platformę komunikacji dla marki Wittchen wyszłyśmy od charakterystycznej mandali; znaku, który jest kojarzony z firmą Wittchen oraz claimu marki "twórcza elegancja" - komentuje Karolina Łappo. Zaproponowałyśmy stworzenie komunikacji opartej na symetrii, która konsekwentnie stosowana stanie się znakiem rozpoznawczym firmy Wittchen - dodaje Patrycja Kuhn.

                      

W każdym layoucie nasz "produkt" zajmuje centralne miejsce w kompozycji, stając się jej częścią a zarazem jedynym elementem, który przyciąga uwagę.

Wierzymy, że kolejne egzekucje zaproponowanej przez nas strategii będą jeszcze ciekawsze i pozytywnie wpłyną na wizerunek marki.

Naszym celem jest ugruntowanie wizerunku marki Wittchen jako nowoczesnej i luksusowej, która w swojej ofercie posiada szeroką gamę produktów dla kobiet i mężczyzn w różnym wieku.

Po raz pierwszy w historii firmy kampania została zrealizowana z dużym rozmachem a zdjęcia robił czołowy polski fotograf Robert Wolański.

Na potrzeby kampanii Ad Ants przygotowało layouty prasowe, które pojawią się w najbardziej poczytnych kobiecych tytułach i tygodnikach opiniotwórczych.

Ad Ants przygotowało również plakaty do salonów oraz film promocyjny emitowany w salonach.

Kampania potrwa od października 2005 do stycznia 2006.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa firmy Wittchen

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl