Ofensywa reklamowa marki '5.10.15'

W związku z rozwojem marki ubranek dla dzieci '5.10.15' zdecydowanosię na zmianę dotychczasowej strategii marketingowej. Mają w tympomóc nowe osoby: w zarządzie firmy pojawił się Marek Czupryna(wcześniej w Levi's i Big Star), a dział marketingu zasiliła DorotaKawalec, która pracowała poprzednio w teamie Reportera.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Stworzony przez nich zespół jest odpowiedzialny przede wszystkimza opracowanie nowego wizerunku marki na rynku oraz za ugruntowaniepozycji 5.10.15 jako lidera wśród producentów ubranek dziecięcych.Zmieniony zostanie również sam produkt oraz wygląd sklepów. Efektytych wszystkich zmian zobaczymy już jesienią, kiedy to ruszypierwsza kampania reklamowa z odświeżonym wizerunkiem marki -podano w komunikacie.

Od września kampania zewnętrzna 5.10.15. pojawi się po razpierwszy w większości dużych, polskich miast, m.in. Warszawy,Poznania, Wrocławia, Trójmiasta, Krakowa i Łodzi.

Jako nośniki wykorzystane będą media typu: billboard, backlight's, siatka. Zdjęcia uśmiechniętych dzieci w kolorowychubrankach 5.10.15 napotkamy również na tramwajach. Ten mix nośnikówreklamy zewnętrznej w optymalny sposób powinien dotrzeć do maluchóworaz ich mam.

Kampania outdoor'owa potrwa miesiąc, a wspierać ją będziereklama w Internecie oraz miesięczniku "Mamo to Ja".

Nowością jest także serwis internetowy pod adresem: www.51015kids.eu, uwzględniającyzałożenia zmienionego wizerunku marki.

Marka 5.10.15 należy do spółki Komex Sp. z o.o. jestoperatorem największej niezależnej sieci handlowej i oferujewyłącznie odzież dziecięcą. Posiada obecnie 80 sklepów w całejPolsce. Sieć działa od 1993 roku, w tym od 2001 roku w obecnejformule biznesowej. Jedynym właścicielem spółki jest CavalorServices Limited Liability Company, z siedzibą w stanie Delaware wStanach Zjednoczonych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu