Ofensywa RMF Maxxx

1 października startuje kampania reklamowa RMF Maxxx, której celemjest budowa zasięgu oraz świadomości marki w Warszawie, Poznaniu,Trójmieście i Krakowie.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Kampania wykorzystuje telewizje muzyczne, prasę, outdoor orazinternet. Kampania internetowa będzie dodatkowo wspierać całkowicienową stronę internetową stacji www.rmfmaxxx.pl.

Równolegle, 10 października, na rynku ukaże się składanka "Tojest maxxx. Best of RMF Maxxx vol. 5" prezentująca aktualne hity zplaylisty RMF Maxxx.

Za kreację kampanii odpowiada Butik Kreatywny Grupy RMF: MarcinBieniek - art director i Juliusz Strachota - copywriter.

Media zaplanował Dział Mediów Grupy RMF.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?