Ofensywa Tele2

W niedzielę w telewizji i prasie wystartowała sprzedażowo - wizerunkowa kampania reklamowa firmy Tele2, dotycząca abonamentu telefonicznego, nowej usługi oferowanej przez tego operatora.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jest to drugi etap działań reklamowych, które rozpoczęły się 1 września br. od części teaserowej na nośnikach reklamy zewnętrznej.

 Na tablicach reklamowych od dwóch tygodni eksponowane jest hasło "Nie przejdzie!" wraz z zaciśniętą pięścią uwidocznioną na czerwonym tle.

 Za strategię, planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Starcom. Kreację przygotowała agencja AIDI.

Wprowadzenie do oferty Tele2 abonamentu telefonicznego stało się możliwe dzięki decyzji UKE, zgodnie z którą operatorzy alternatywni mogą hurtowo kupować od Telekomunikacji Polskiej abonament (WLR – wholesale line retail). Tele2 promuje więc tańszy niż w TP abonament i jednocześnie buduje wizerunek marki Tele2 jako kompletnej alternatywy dla usług TP. Działania reklamowe prowadzone będą przez kilka miesięcy w telewizji, prasie codziennej i tygodnikach opiniotwórczych (m.in.: niestandardowe formaty), na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w Internecie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe