SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa Tele2

W niedzielę w telewizji i prasie wystartowała sprzedażowo - wizerunkowa kampania reklamowa firmy Tele2, dotycząca abonamentu telefonicznego, nowej usługi oferowanej przez tego operatora.

Jest to drugi etap działań reklamowych, które rozpoczęły się 1 września br. od części teaserowej na nośnikach reklamy zewnętrznej.

 Na tablicach reklamowych od dwóch tygodni eksponowane jest hasło "Nie przejdzie!" wraz z zaciśniętą pięścią uwidocznioną na czerwonym tle.

 Za strategię, planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Starcom. Kreację przygotowała agencja AIDI.

Wprowadzenie do oferty Tele2 abonamentu telefonicznego stało się możliwe dzięki decyzji UKE, zgodnie z którą operatorzy alternatywni mogą hurtowo kupować od Telekomunikacji Polskiej abonament (WLR – wholesale line retail). Tele2 promuje więc tańszy niż w TP abonament i jednocześnie buduje wizerunek marki Tele2 jako kompletnej alternatywy dla usług TP. Działania reklamowe prowadzone będą przez kilka miesięcy w telewizji, prasie codziennej i tygodnikach opiniotwórczych (m.in.: niestandardowe formaty), na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w Internecie.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa Tele2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl