Ogilvy Brand Consulting przygotuje nową strategię marki Gdańsk

Agencja Ogilvy Brand Consulting (należąca do grupy Ogilvy & Mather) wspólnie z Biurem Prezydenta Gdańska ds. Promocji Miasta opracują założenia zaktualizowanej strategii marki Gdańsk. Ogilvy Brand Consulting wybrano do tego zlecenia w konkursie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Poprzednia strategia marki Gdańsk obowiązywała od 2008 do 2013 roku. Władze miasta tłumaczą, że jego rozwój i zmiany w otoczeniu, które nastąpiły w ostatnich latach, wymagają uaktualnienia tej strategii.

Nowy dokument strategiczny obejmie ocenę poprzednich działań oraz krytyczną analizę obecnej kondycji marki w oparciu m.in. o wyniki międzynarodowego projektu badawczego dotyczącego marki Gdańsk i obejmującego Polskę, Wielką Brytanię, Niemcy, Szwecję i Hiszpanię.

Głównym celem projektu ma być przedstawienie wizji przyszłości marki w ujęciu ewolucyjnym oraz wskazanie konkretnych działań, służących dalszemu jej rozwijaniu w spójny, konsekwentny sposób. Istotne będzie sformułowanie odpowiedzi na pytania o aktualną tożsamość Gdańska i jego unikalny charakter: czym się wyróżnia, jakie są jego główne atuty, za pomocą których mógłby rywalizować na rynku globalnym, co w największym stopniu decyduje o jego potencjale i szansach rozwojowych oraz w jaki sposób powinna przebiegać komunikacja marki. Wszystkie założenia będą komplementarne z powstającym równolegle dokumentem „Gdańsk 2030 Plus Strategia Rozwoju Miasta”.

Agencję Ogilvy Brand Consulting wybrano do tego zlecenia - jak podano w komunikacie - m.in. z uwagi na jej doświadczenie w realizacji podobnych projektów dla dużych polskich i zagranicznych marek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]